“God mat men...”

Vurdert som nr. 5 av 8 Smått og godt i Ålesund
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Besøkte Egon Ålesund i forbindelse med besøk i Ålesund, fin restaurant, mye kø og mye folk.

Stod i kø i cirka 1 time før vi fikk bord, servitørene gjorde så godt de kunne med tanke på å gi gjester bord. Servitører var hyggelige, men de hadde MYE å gjøre! De fløy frem og tilbake ++.

Bestilling skulle skje i baren, der var det en person som tok imot bestillinger. Kunne hatt to kasser oppe, men samtidig kan det være grunnet koronaviruset at kun en var åpen. Bestilling gikk veldig greit når man kom frem.

Når maten kom så maten veldig bra ut, men når jeg starter å skjære i kjøttet, så er den langt under medium. Det var nærmest rått kjøtt. Kunne se blod renne ut av stykket. Fries var gode, og brusen.

Alt i alt en helt ok opplevelse.

1  Takk, Smile F

1923 av 450 anmeldelser

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Lang ventetid både for å komme inn og i kassen for bestilling. Helt grei mat (egons fajitas). Ingenting spesielt.

Takk, oj_reviews
Anmeldt 16. juli 2020

Flott restaurant med god service god mat. Du får det du forventer til den prisen du betaler. Litt ventetid må du påberegnes

2  Takk, Roger5382
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Vi var innom Egon i dag. Dårlig service med sure servitører. Langt ventetid. De hadde ikke den veganske pizzaen, og da jeg spurte servitøren om noe alternative, anbefalte hun den veganske bollen. Den var ris med lite tilbehør. Litt skuffende egentlig. Den glutenfrie pizzaen var ok, med lite tomatsaus på. Anbefaler ikke å bruke pengene på denne restauranten.

Takk, 758kristiyang
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

På lunch besøk hos Egon. Bestilte pasta bolognese, og min kone bestilte kylling sandwich ( fra lunch menyen ) med honning melon. Vi fikk maten og da var melonen misfarget. Spurte servitøren om den skulle være slik, og hun tok med seg melonen. Kom tilbake å fortalte at all melonen var frosset. Skulle få chips i stedet, men den kom aldri. Var bare en liten kyllingbit på sandwichen. Pastaen som jeg spiste var ok.
Gjorde servitøren oppmerksom på at chipsen aldri kom, og da skylte hun på at hun trodde en annen servitør hadde servert den. Holder ikke mål Egon .

1  Takk, sukkertoppen314

Reisende som så på Egon Ålesund, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Egon Ålesund? Del dine erfaringer!