“Gummi”

Vurdert som nr. 5 av 8 Smått og godt i Ålesund
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 7. august 2020

Bestilte en medium rare stekt entrecote og jeg fikk den stekt well done, smakte gummi. Klagde og fikk en ny entrecote, men dessverre var den også stekt well done... servitøren så ikke hva problemet var...
Ventet så lenge og ble altfor sulten, så det endte med at jeg spiste opp gummien.
Anbefaler ikke å dra når det er veldig fult.

Takk, 473tommyn

Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Meget god mat og hyggelig betjening. Jentungen likte tacosalaten, men klagde på at porsjonen var for storNydelig kylling, med friterte Scampi det samme sæsarsalaten. Terningkast fem

Dato for besøk: august 2020
Takk, 38b_rgep
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Bra Egon restaurant. Rent og bra, samt rask og god service. Maten kom raskt og sto absolutt til forventningene.

Takk, odnytom
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Meget positivt overrasket over Egon denne gangen.

Pizzabuffè leverer generelt bra og sviktet ikke nå heller.

Bakt potet var nydelig tilberedt og får terningkast 5.

Men renhet, trygghet og alt mtp Covid-19 var det beste vi har opplevd i Ålesund hittils! Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: august 2020
Takk, Christerk1987
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Måtte først stå i kø i en evighet, før vi til slutt selv måtte stoppe en servitør for å få oppmerksomhet. Fikk da et bord, mens folkene bak i køen fikk beskjed om at det var 30 minutters ventetid! Tok en evighet å få oppmerksomhet i baren når vi skulle bestille. Maten kom så ikke før etter ca. 55 minutter! Pizzabuffen som egentlig skulle være «spis så mye du vil», viste seg å være 4 pizzastykker som i tillegg var relativt kalde. Pad thaien var smakløs og i tillegg en veldig liten porsjon. De ansatte var for så vidt serviceinnstilte nok, men det var alt for få ansatte på jobb!

1  Takk, marieland

Reisende som så på Egon Ålesund, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Egon Ålesund? Del dine erfaringer!