“Middagen kom til slutt”

Vurdert som nr. 6 av 10 Smått og godt i Ålesund
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 11. juli 2021

Dessverre tok det meget lang tid før maten kom. Noe av maten var feil og kald, annen var utmerket. Lav service.

Takk, viksve

Anmeldt 4. juli 2021

Vi spiste spareribs, viltburger og pizza. Spareribsen smakte som om den var tilberedt dagen før. Levde ikke opp til forventningene ut ifra prisen. Burgeren var en karbonade, eller smakte kjøttkake. Baconbiten var grå og seig, langt fra et sprøtt utseende. Sopp og tyttebærkrem var slengt på. Vi måtte sende tilbake burgeren fordi den var lunken, baconet var kaldt. Vi fikk ny burger, fra en sur servitør uten beklagelse. Pizzaen var kjempegod

Takk, Paaferietur123
Anmeldt 23. juni 2021 via mobile enheter

Hyggelig betjening og mat som er på det gjevne målt mot andre Egon restauranter.
Ingen stor opplevelse, men veldig bra tatt prisen i betraktning.

Takk, SteinA740
Anmeldt 21. juni 2021

Stod og ventet på å bli vist til bord i evigheter. Sure servitører og ingen beklagelse for at det var lang ventetid. Black&White-retten var en stor skuffelse. To bitte små kjøttbiter, som ikke var stekt som ønsket, var virkelig ikke verdt 330kr. Men uansett var det servitørene som ødela mest for vår middag. Egon Ålesund bør sende personellet på smilekurs.

Takk, ankrol8
Anmeldt 9. juni 2021 via mobile enheter

Får alltid bra mat på egon. Denne gang black and white og det var kjempegodt. Hyggelig lokale og bra opptatt av corona beskyttelse

Takk, Kai T

Reisende som så på Egon Ålesund, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Egon Ålesund? Del dine erfaringer!