“God mat, hyggelig betjening.”
Anmeldelse av Egon Ålesund

Egon Ålesund
Vurdert som nr. 6 av 10 Smått og godt i Ålesund
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Spiste lunsj her etter en liten tur rundt omkring i Ålesund. Fin ordning med nettbestilling direkte fra bordene, noe som gjør det enklere å overholde smittervernet. Vi spiste hver vår lunsjrett, jeg med kylling sandwich og Vegard med chicken bowl, og vi begge var godt fornøyde med rettenes smakssammensetning.
Det gode med egon kjeden er at konseptet og rettene er gjennkjennbare uansett hvilken by du besøker dem i, alltid fornøyd etter ett besøk her.

Takk, ainahaug

Anmeldt 11. juli 2021

Dessverre tok det meget lang tid før maten kom. Noe av maten var feil og kald, annen var utmerket. Lav service.

Takk, viksve
Anmeldt 4. juli 2021

Vi spiste spareribs, viltburger og pizza. Spareribsen smakte som om den var tilberedt dagen før. Levde ikke opp til forventningene ut ifra prisen. Burgeren var en karbonade, eller smakte kjøttkake. Baconbiten var grå og seig, langt fra et sprøtt utseende. Sopp og tyttebærkrem var slengt på. Vi måtte sende tilbake burgeren fordi den var lunken, baconet var kaldt. Vi fikk ny burger, fra en sur servitør uten beklagelse. Pizzaen var kjempegod

Takk, Paaferietur123
Anmeldt 23. juni 2021 via mobile enheter

Hyggelig betjening og mat som er på det gjevne målt mot andre Egon restauranter.
Ingen stor opplevelse, men veldig bra tatt prisen i betraktning.

Takk, SteinA740
Anmeldt 21. juni 2021

Stod og ventet på å bli vist til bord i evigheter. Sure servitører og ingen beklagelse for at det var lang ventetid. Black&White-retten var en stor skuffelse. To bitte små kjøttbiter, som ikke var stekt som ønsket, var virkelig ikke verdt 330kr. Men uansett var det servitørene som ødela mest for vår middag. Egon Ålesund bør sende personellet på smilekurs.

Takk, ankrol8

Reisende som så på Egon Ålesund, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Egon Ålesund? Del dine erfaringer!