“Moscow mule og hamuburger”
Anmeldelse av Egon Ålesund

Egon Ålesund
Vurdert som nr. 5 av 9 Smått og godt i Ålesund
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 18. august 2021 via mobile enheter

Meget sterk smak av ingefær på moscow mule. Klaget og fikk det samme resultatet som første drink. Fikk til svar at det var kun 2 ingredienser i drinken hvilket er feil. Det skal være både lime og mynte i denne. Den jeg fikk servert var det kun vodka og ingefør øl. Sterk som fy. Hamburgeren som min partner fikk servert var overstekt og tørr.

Takk, 779elinj

Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Spiste lunsj her etter en liten tur rundt omkring i Ålesund. Fin ordning med nettbestilling direkte fra bordene, noe som gjør det enklere å overholde smittervernet. Vi spiste hver vår lunsjrett, jeg med kylling sandwich og Vegard med chicken bowl, og vi begge var godt fornøyde med rettenes smakssammensetning.
Det gode med egon kjeden er at konseptet og rettene er gjennkjennbare uansett hvilken by du besøker dem i, alltid fornøyd etter ett besøk her.

Takk, ainahaug
Anmeldt 11. juli 2021

Dessverre tok det meget lang tid før maten kom. Noe av maten var feil og kald, annen var utmerket. Lav service.

Takk, viksve
Anmeldt 4. juli 2021

Vi spiste spareribs, viltburger og pizza. Spareribsen smakte som om den var tilberedt dagen før. Levde ikke opp til forventningene ut ifra prisen. Burgeren var en karbonade, eller smakte kjøttkake. Baconbiten var grå og seig, langt fra et sprøtt utseende. Sopp og tyttebærkrem var slengt på. Vi måtte sende tilbake burgeren fordi den var lunken, baconet var kaldt. Vi fikk ny burger, fra en sur servitør uten beklagelse. Pizzaen var kjempegod

Takk, Paaferietur123
Anmeldt 23. juni 2021 via mobile enheter

Hyggelig betjening og mat som er på det gjevne målt mot andre Egon restauranter.
Ingen stor opplevelse, men veldig bra tatt prisen i betraktning.

Takk, SteinA740

Reisende som så på Egon Ålesund, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Egon Ålesund? Del dine erfaringer!