“Styr unna”

Vurdert som nr. 6 av 10 Smått og godt i Ålesund
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Kald mat, Norges dårligste pommes-frites, god smak i burger, men fabrikk laget. Var kald hadde ikke tid til å klage. Kjøp pølse på bensinstasjon i stedet

Takk, Ivar S

Anmeldt 19. august 2021 via mobile enheter

Bestilte «ultimateburger». Den var i hjelstekt og tørr. Skuffende. Øl var bra, mens Moscow Mule er den verste jeg har smakt noen gang. Smakte nesten bare ingefær. Brant i munnen av den.

1  Takk, 985rune
Anmeldt 18. august 2021 via mobile enheter

Meget sterk smak av ingefær på moscow mule. Klaget og fikk det samme resultatet som første drink. Fikk til svar at det var kun 2 ingredienser i drinken hvilket er feil. Det skal være både lime og mynte i denne. Den jeg fikk servert var det kun vodka og ingefør øl. Sterk som fy. Hamburgeren som min partner fikk servert var overstekt og tørr.

Takk, 779elinj
Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Spiste lunsj her etter en liten tur rundt omkring i Ålesund. Fin ordning med nettbestilling direkte fra bordene, noe som gjør det enklere å overholde smittervernet. Vi spiste hver vår lunsjrett, jeg med kylling sandwich og Vegard med chicken bowl, og vi begge var godt fornøyde med rettenes smakssammensetning.
Det gode med egon kjeden er at konseptet og rettene er gjennkjennbare uansett hvilken by du besøker dem i, alltid fornøyd etter ett besøk her.

Takk, ainahaug
Anmeldt 11. juli 2021

Dessverre tok det meget lang tid før maten kom. Noe av maten var feil og kald, annen var utmerket. Lav service.

Takk, viksve

Reisende som så på Egon Ålesund, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Egon Ålesund? Del dine erfaringer!