“Longt ifrå italiensk pizza... ”
Anmeldelse av Egon Ålesund

Egon Ålesund
Vurdert som nr. 7 av 9 Smått og godt i Ålesund
Prisklasse: kr 108 - kr 538
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 29. mai 2023

Hyggeleg personale!
Den italienske pizzaen, noko av det verste eg har smakt. Total mangel på smak, var på linje med frossenpizza 2 for 40. Frårådast på det sterkaste!

Dato for besøk: februar 2023
Takk, Martin H

Anmeldt 25. november 2022 via mobile enheter

Maten var ok men både ej å madamen va veldi misfornøyd me kjøttet, begge fikk ekstremt seig biff. God betjening og enkelt og bestille seg mat.

Dato for besøk: november 2022
Takk, Kristoffer Robi... S
Anmeldt 26. juni 2022

Vi alle bestilte drikke i appen, når vi fikk drikka fikk vi beskjed om at vi ikke var gammel nok. De tok drikken, vi fikk ikke penger tilbake eller noe annet i erstattning. Noe som servitør sa vi skulle få.. ingen var samarbeidsvillig og frekke i svara sine. Ukult.

Dato for besøk: juni 2022
Takk, martew377
Anmeldt 27. april 2022 via mobile enheter

Cheeseburger til den prisen bør være enten større eller ha mer karakter. Personalet avleverer maten ved bordet på en usedvanlig uengasjert måte. Når man forlater stedet er det ingen som spør hvordan det har vært eller takker for besøket. Får bedre mat og service på McDonald til 1/3 av prisen

Dato for besøk: april 2022
Takk, Karl-Richard S
Anmeldt 17. april 2022

Jeg dro hit sammen med venner for å spise dessert. Etter 30min sier de at det mangler sorbet, og om vi kunne velge noe annet til sjokolade fondant. Vi valgte jorbæris, og etter 10min fikk 2 av 4 desserten sin. Etter en stund til spør vi etter dessert, så kommer de innom og spør om hva vi mangler. Så høre vi at han roper til de andre at de må lage 2 desserter til. Resten av følge hadde da allerede spist opp isen sin... Når vi fikk den levde den absolutt ikke til forventningene.

Dato for besøk: april 2022
Takk, Excursion469359

Reisende som så på Egon Ålesund, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Egon Ålesund? Del dine erfaringer!