“Buradagsfeiring”
Anmeldelse av Spisestua

Spisestua
Vurdert som nr. 32 av 110 Restauranter i Ålesund
Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Kjekke plass med hyggelig stemning og personalFeira bursdag mormor og barnebarn❤️
Alltid god mat og trivelig betjening her

Takk, Birgitte H

Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Stekje bra hamburger var mett i 5 timer.koseleg atmosfære,blide og effektive servitører.tar gjerne ein eller fleire turer og spiser exelente retter

Takk, sverrehoggen
Anmeldt 23. september 2018

Første besøk, og det skal bli flere. Må skryte av betjeningen, utrolig bra service. God mat, god atmosfære. :-)

Takk, Sindre H
Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Har vært her mange ganger, og alltid veldig god mat. Betjeningen er hyggelige og menyen er varierende

Dato for besøk: august 2018
Takk, Toril L
Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

Masse folk i restauranten. Tipper de fleste var her for første og siste gang. Det tok en evighet å få maten, og det kan synes som om tiden var brukt til å steke ihjel en pølse som hørte til den amerikanske frokosten min. Vi kommer ikke tilbake.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, vilikkeoppgi

Reisende som så på Spisestua, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Spisestua? Del dine erfaringer!