“Fantastisk sushi 👌”
Anmeldelse av Zuuma Sushi & Grill

Zuuma Sushi & Grill
Vurdert som nr. 5 av 94 Restauranter i Ålesund
Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Vært der å spist flere ganger , som par og vennegjeng .
Maten er kjempegod og betjeningen er hyggelige .
Anbefales og kommer tilbake

Takk, Toril L

Anmeldt 25. juli 2018 via mobile enheter

Meget God sushi men tok dessverre en time å få maten, og vi var veldig sulten !! Kommer ikke hit igjen når vi er sulten.

Takk, Kristin S
Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Veldig god mat med hyggelig betjening. Tydelig et populært sted hvor det lønner seg og booke sånn at du får bord - også på hverdager. Litt lang tid før vi fikk bestille, men forståelig da det var stappfullt på en «vanlig» tirsdag. Alt i alt veldig fornøyd :)

Takk, HenrikSporck
Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Nydelig sushi! Mange spennande varianter som du ikkje får alle andre plasser.
Bra service.
Minus for dårleg toalett fasiliteter og ikkje veldig koselig atmosfære inne i restauranten.

Takk, Monika T
Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Til å være sikker at vi få plass bestilt vi board en dag i forkant som fungerte utmerkt med SMS bekreftelse. Restaurant er veldig populære. De har flott utvalg av sushi og andre fusion orientert retter. Vi gikk få småretter og en blanding av diverse sushi som var på ypperste klasse. Service veldig flink og hyggelig. Var en av de beste sushi opplevelser. Vi kommer gjerne en gang til.

Takk, Einschaetzen

Reisende som så på Zuuma Sushi & Grill, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Zuuma Sushi & Grill? Del dine erfaringer!