“Beste i Ålesund”
Anmeldelse av Zuuma Sushi & Grill

Zuuma Sushi & Grill
Vurdert som nr. 5 av 89 Restauranter i Ålesund
Anmeldt 23. november 2018

Nydelig måltid hver gang!
Kan sterkt anbefales!
Japo maki, Zuuma maki , Rainbow spicy tempura, Tempura scampi & chili er noen av mine favoritter.

1  Takk, Slinningsgutten

Anmeldt 19. november 2018 via mobile enheter

Vi spiste lunch. 3 typer maki. Fint lokale, spennende meny, grei service. Maten ble flott presentert, ferskt og delikat, men kjedelige smaker. Vi bestilte maki som skulle være litt spicy. Det bekreftet også servitøren at vi hadde gjort. Det var langt fra litt spicy og var rett og slett kjedelig i smaken. Alt smakte nesten likt så dette var skuffende.

3  Takk, 870j_rns
Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

Her kan du spise et deilig måltid med nylaget sushi. Tror også de har annen type mat, men det er primært sushi vi har spist her. Flotte lokaler med hyggelige servitører. Store vindu med utsikt over Brosundet. Tilbyr også take-away.

1  Takk, Mokiiina
Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Utrolig god sushirestaurant!!! Jeg bestilte diverse maki og nigiri, og begge deler var fantastisk. Fint dandert og delikat fremstilt. Et sted jeg garantert kommer tilbake til.

1  Takk, tronds287
Anmeldt 22. oktober 2018

Hadde tidlig middag ,men var heldig vi hadde mer middag i vente senere. Servitørene sluttet plutselig å jobbe og vi satt lenge uten med noe i glasset. Artige lokaler med utsikt over trafikken og havnen.

Takk, Vitaepro

Reisende som så på Zuuma Sushi & Grill, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Zuuma Sushi & Grill? Del dine erfaringer!