“Førjulsmiddag”
Anmeldelse av Zuuma Sushi & Grill

Zuuma Sushi & Grill
Vurdert som nr. 5 av 98 Restauranter i Ålesund
Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Hyggelig lokale, vi delte en SpesialMaki, maten kom raskt, terningkast 5 denne var god men ikke helt til topps, til dessert hadde vi ostekake og Grønn Te Cremebrulet. Ostekaka gir vi 3-, den var langt nede på ostekaker vi har smakt. Creme Brulet får terningkast 4, god men merk veldig liten prosjon.
Ikke første valg i Ålesund men ok levert.

Takk, 324clements

Anmeldt 23. november 2018

Nydelig måltid hver gang!
Kan sterkt anbefales!
Japo maki, Zuuma maki , Rainbow spicy tempura, Tempura scampi & chili er noen av mine favoritter.

1  Takk, Slinningsgutten
Anmeldt 19. november 2018 via mobile enheter

Vi spiste lunch. 3 typer maki. Fint lokale, spennende meny, grei service. Maten ble flott presentert, ferskt og delikat, men kjedelige smaker. Vi bestilte maki som skulle være litt spicy. Det bekreftet også servitøren at vi hadde gjort. Det var langt fra litt spicy og var rett og slett kjedelig i smaken. Alt smakte nesten likt så dette var skuffende.

1  Takk, 870j_rns
Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

Her kan du spise et deilig måltid med nylaget sushi. Tror også de har annen type mat, men det er primært sushi vi har spist her. Flotte lokaler med hyggelige servitører. Store vindu med utsikt over Brosundet. Tilbyr også take-away.

1  Takk, Mokiiina
Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Utrolig god sushirestaurant!!! Jeg bestilte diverse maki og nigiri, og begge deler var fantastisk. Fint dandert og delikat fremstilt. Et sted jeg garantert kommer tilbake til.

1  Takk, tronds287

Reisende som så på Zuuma Sushi & Grill, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Zuuma Sushi & Grill? Del dine erfaringer!