“God mat men dårlig service”
Anmeldelse av Zuuma Sushi & Grill

Zuuma Sushi & Grill
Vurdert som nr. 5 av 98 Restauranter i Ålesund
Anmeldt 12. juli 2020

Har vært her med familie med 2 små barn. Til tross for bord bestilt i forkant måtte vi vente 20min for å lage bestilling og 1 time for å få servert mat. Har betalt 1300kr for middag til 2 voksne og 2 barn. Anbefales ikke for barnefamilier.

3  Takk, janbloch86

Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk sushi og god service! Koselig atmosfære med flott beliggenhet med moderne interiør. Her bør du bestille bord i god tid, samt være forberedt på at maten er litt dyr. Allikevel er det vel verdt det med alle de nydelige smakene denne restauranten tilbyr. Det er noe for alle her dersom du liker sushi. Og noe annet positivt er at de også tilbyr sushi med f. Eks kylling, indrefilet osv... så dersom du ikke liker fisk kan det fortsatt hende at du finner noe.

Takk, JeanetteFoss
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Zuumakase fantastisk utvalg av Sushi og litt Sashimi. Veldig gode smaker og flott atmosfære. Anbefales!

Takk, gstussi
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig mat og topp service! Vi spiste sjefens anbefaling og det kan anbefales!
Kommer vi tilbake til Ålesund, skal vi spise her igjen!

Takk, ingerbk
Anmeldt 28. juni 2020

Veldig god sushi, fin restaurant, god stemning. Vi følte litt at servitøren ikke så oss, måtte huke de inn for å få påfyll av drikke. Også negativt at det ikke var godt nok tilrettelagt for skalldyrallergiker. Sa tydelig fra, men fikk reaksjon.

Ellers en veldig trivelig og fin restaurant!

Dato for besøk: mai 2020
Takk, norwegiantourist123

Reisende som så på Zuuma Sushi & Grill, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Zuuma Sushi & Grill? Del dine erfaringer!