“Bra sushi - litt stiv pris”
Anmeldelse av Zuuma Sushi & Grill

Zuuma Sushi & Grill
Vurdert som nr. 5 av 97 Restauranter i Ålesund
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Var innom for å spise middag med familien på 4 personer. Servicen var brukbar, vi fikk bestilt maten med en gang. Det tok litt tid før vi fikk maten. Maten var god. Tempura salaten var best, med inside out laks på en god andreplass. Vi drakk Sancerre vinen til - den var ett godt valg. Med ca 10 % tips betalte vi 2600 nok.

1  Takk, Sigurdovrebo

Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Deilig sushi, vi spiste Zuumakase. Varierte smaker, flott anrettet. Behagelig atmosfære til tross for fullbooket restaurant. Blid og dyktig servitør, og ekstra pluss for den fantastiske kaffekoppen til slutt.
Anbefaler Zuuma på det varmeste!

Takk, 728arneg
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

God mat, vi forsøkte mixed plate og varierende sushi retter. vi måtte vente en stund på maten.
Mannlig kelner av ukjent nasjonalitet var frekk og ufyselig.

Takk, blitho
Anmeldt 19. juli 2020

Wow! Bare Wow! Vi kom innom en søndag ettermiddag og var så heldig at vi fikk tak i det siste ledige bordet den kvelden.Det anbefales å booke bord på forhånd dersom dere drar hit en helg!

Servicen var upåklagelig og servitørene var veldig oppmerksomme Maten var kjempe god og prisen var fair. Vi betalte ca. 1400kr for 4 maki retter (2 med 6 biter og 2 med 8 biter) samt 2 forsetter (som var stor i størrelse) og en liten special maki (2 biter) + 1 glass vin og et glass øl

Anbefaler absolutt en tur innom!

Takk, Sushielsker1
Anmeldt 12. juli 2020

Har vært her med familie med 2 små barn. Til tross for bord bestilt i forkant måtte vi vente 20min for å lage bestilling og 1 time for å få servert mat. Har betalt 1300kr for middag til 2 voksne og 2 barn. Anbefales ikke for barnefamilier.

3  Takk, janbloch86

Reisende som så på Zuuma Sushi & Grill, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Zuuma Sushi & Grill? Del dine erfaringer!