“Dårlig service og kjip sushi”
Anmeldelse av Zuuma Sushi & Grill

Zuuma Sushi & Grill
Vurdert som nr. 5 av 98 Restauranter i Ålesund
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Var innom her for lunsj på vår dagstur til Ålesund. Måtte først vente 45min på å få bestille drikke, så 15min på å få bestille mat, deretter tok det nesten 1 time før maten ankom. Ingen kom og beklaget at det tok lang tid.

De i reisefølget som bestilte skalldyrsalat og bbq maki syns maten var god, men kyllingvingene var det ikke noe spesielt ved.

Vårrullene var ikke crispy, og bar preg av å ha ligget lenge og «ventet» på at resten av maten skulle lages. Sushien var altfor «bløt» og smakte veldig lite. Bestilte laksemaki med chilimajones, lurer på om vi i det hele tatt fikk chilimajones?

Kan dessverre ikke anbefale dette stedet.

2  Takk, kgressberg

Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Spiste sushi..... og den var helt super! Du finner ikke mange sushi restauranter i Norge som matcher denne!
Veldig god service med smilende og hyggelige ansatte..... og de som er på kjøkkenet kan utvilsomt sitt fag!
Anbefales på det varmeste.

2  Takk, faasmul
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

2 ungdommer og 2 voksne koste oss med deilig sushi på Zuuma. Kan anbefales. Litt sånn «urolig»sted med tanke på at det var take away der også.

Takk, HegeEl
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk! Beste sushien jeg noen gang har smakt. Hyggelig personale, rask service og helt nydelig mat

2  Takk, lenaskj
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Var innom for å spise middag med familien på 4 personer. Servicen var brukbar, vi fikk bestilt maten med en gang. Det tok litt tid før vi fikk maten. Maten var god. Tempura salaten var best, med inside out laks på en god andreplass. Vi drakk Sancerre vinen til - den var ett godt valg. Med ca 10 % tips betalte vi 2600 nok.

1  Takk, Sigurdovrebo

Reisende som så på Zuuma Sushi & Grill, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Zuuma Sushi & Grill? Del dine erfaringer!