“God sushi”
Anmeldelse av Zuuma Sushi & Grill

Zuuma Sushi & Grill
Vurdert som nr. 5 av 96 Restauranter i Ålesund
Anmeldt 12. august 2020

Fint og intimt resturantlokale. Fikk maten raskt og var velsmakende. Greie priser. Tar gjerne turen igjen.

Takk, Turistmartha

Anmeldt 10. august 2020

Vi elsker sushi, og stakk innom for lunch. Vanlig service, men fisken var litt tam - bortsett fra kamskjell - den var topp, Vi har nok fått bedre fisk andre steder i Norge og Europa. Litt oppstramming?

1  Takk, vsvidar
Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Veldig god maki-ferdig meny og deg hele kom lekkert dandert. Her koste vi oss og kommef gjerne igjen en annen gang

2  Takk, InaMitt
Anmeldt 7. august 2020

Vi fikk servert fersk og smakfull kylling teriyaki i maki og noen andre maki-varianter. Servicen var god, men maten var det beste!

Takk, emilyvG4073YW
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Var innom her for lunsj på vår dagstur til Ålesund. Måtte først vente 45min på å få bestille drikke, så 15min på å få bestille mat, deretter tok det nesten 1 time før maten ankom. Ingen kom og beklaget at det tok lang tid.

De i reisefølget som bestilte skalldyrsalat og bbq maki syns maten var god, men kyllingvingene var det ikke noe spesielt ved.

Vårrullene var ikke crispy, og bar preg av å ha ligget lenge og «ventet» på at resten av maten skulle lages. Sushien var altfor «bløt» og smakte veldig lite. Bestilte laksemaki med chilimajones, lurer på om vi i det hele tatt fikk chilimajones?

Kan dessverre ikke anbefale dette stedet.

2  Takk, kgressberg

Reisende som så på Zuuma Sushi & Grill, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Zuuma Sushi & Grill? Del dine erfaringer!