“Veldig god sushi”
Anmeldelse av Zuuma Sushi & Grill

Zuuma Sushi & Grill
Vurdert som nr. 6 av 90 Restauranter i Ålesund
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Helt topp! God og fersk sushi og dyktige og profesjonelle servitører. Dette ble det kulinariske høydepunktet i Ålesund. Anbefales på det sterkeste hvis man liker sushi. Genuint og pene lokaler.

Takk, erikmG6801GH

Anmeldt 11. juli 2021

Vi elsker sushi begge to, så da jeg så anmeldelsene på Zuuma måtte vi bare sjekke ut stedet. Dette var nok den beste sushien vi har smakt noen gang.

Takk, 573celiner
Anmeldt 10. juli 2021

Det aller beste sushimåltid vi har spist (spiser mye sushi både i Trondheim og Oslo). Og må vel uten tvil være aller beste restauranten i Ålesund! For dem som liker asiatisk mat. Vi prøvde diverse sushi, sashimi, og maki bla hummer og kveite. Helt utsøkt alt sammen. Den mest silkemyke risen vi har fått. Hyggelig, livlig atmosfære og bra service også. Helt topp. Nydelig grønn te creme brulee til dessert. Synes prisen ikke var ille!

Takk, agnete g
Anmeldt 6. juli 2021

Veldig bra! Presentasjon, service, pris. Helt topp! Beste sushi vest for vannskille? Simen/ / Tønsberg

Takk, Inspiration93856
Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk god sushi, og veldig god service. Vi er veldig glad i sushi, og spiser det relativt ofte. Dette er noe av det beste vi har spist! Så ferskt og godt at det nærmest smeltet i munnen! Vi ble anbefalt en Riesling som passet ypperlig til. Oppmerksom service. Prisene er midt på treet i norsk målestokk. Det er verdt å komme tilbake til Ålesund for å spise sushi her!

1  Takk, veronicao448

Reisende som så på Zuuma Sushi & Grill, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Zuuma Sushi & Grill? Del dine erfaringer!