“Nydelig mat”
Anmeldelse av Zuuma Sushi & Grill

Zuuma Sushi & Grill
Vurdert som nr. 6 av 90 Restauranter i Ålesund
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

God sushi (sushi, maki, nigiri…), deilig vin (til helt ok pris) og spennende sake. Vi hadde mangosorbet med habanero til dessert, og den var helt fantastisk!

Enkelt, men hyggelig lokale. God servering/service.

Vanskelig å få bord, så vi måtte spise tidlig.

Takk, torem988

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

God, men litt dyr sushi. Kanskje kokken var litt uheldig, sushien var litt «løs». Fin beliggenhet og fine lokaler. God avstand til andre bord.

Takk, Hege F
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Til å være rangert høyt på listen ble jeg veldig skuffet over sushien. Risen er for overkokt og smakløs, tilsatt for lite riseddikk og sukker. Prøvde en hummer maki, avokado er skåret opp i altfor store biter, er veldig kalde og overdøver hummer smaken.

Takk, 98angelw
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Helt topp! God og fersk sushi og dyktige og profesjonelle servitører. Dette ble det kulinariske høydepunktet i Ålesund. Anbefales på det sterkeste hvis man liker sushi. Genuint og pene lokaler.

Takk, erikmG6801GH
Anmeldt 11. juli 2021

Vi elsker sushi begge to, så da jeg så anmeldelsene på Zuuma måtte vi bare sjekke ut stedet. Dette var nok den beste sushien vi har smakt noen gang.

Takk, 573celiner

Reisende som så på Zuuma Sushi & Grill, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Zuuma Sushi & Grill? Del dine erfaringer!