“Smakløs sushi”
Anmeldelse av Zuuma Sushi & Grill

Zuuma Sushi & Grill
Vurdert som nr. 6 av 90 Restauranter i Ålesund
Anmeldt 9. august 2021

Sushien stod absolutt ikke til forventningene. Bestilte 3 ulike makier. Spicy tuna og kremost/laks/koriander smakte ingenting, kjente bare ris smaken. Rainbow var den beste av de 3, denne hadde litt smak av reke. Risen var heller ikke bra stekt. På grunn av sulten gikk de ned. Ikke verdt pengene!! Har aldri smakt dårligere sushi

Takk, MartineJuuuuu

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Har vært på Zuuma ved flere anledninger på reise til Ålesund og har fått både god mat og god service. Det var ikke tilfelle ved besøket i sommer. Vi hadde booket bord 20:45 og fikk etterhvert bestilt vin da de to første vi plukket ut fra menyen viste seg å være utsolgt. Vi bestilte et lite utvalg av sushi, maki, sashimi til starter, ca 6-7 biter til hver, og avtalte med kelneren at vi skulle bestille mer når vi hadde testet disse for å se hvilken retning vi skulle gå i. Maten smakte bra, men noen av makiene falt lett fra hverandre og var derfor vanskelig å spise med pinner. Overraskelsen ble imidlertid stor da vi skulle bestille mer mat og fikk vi beskjed om at kjøkkenet var steng og en «åh, beklager at jeg ikke har gitt beskjed». Klokken var ennå ikke slagen 22, og det var absolutt ikke mulig å få bestilt mer sushi. Vi fikk etterhvert tilbud om noe frityrstekt mat som vi takket ja til, men disse var ikke godt tilberedt. Dumt at en såpass bra restaurant har blitt såpass slapp på servicen, og også kjipt for oss at en lenge planlagt kveld gikk over i irritasjon og ergrelse.

Takk, FrankogKari
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Denne restauranten hadde fått gode anmeldelser og vi ønsket å teste den. Det var ikke ledig bord så vi endte med take-out. Opplevelsen var middelmådig og sushien/sashimien var bare middels god sett fra vårt ståsted. Det smakte lite og presentasjonen var middels. Det er mulig vi var uheldige, men dette fristet (dessverre) ikke til gjentagelse.

Takk, 643andersk
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Skuffet, smakløs sushi og den var dyr! Vi bestilte familie tempura og det angrer jeg på. Lite spennende på smak og med bare litt kjedelig ingefær som tilbehør.

Takk, annabJ3618LN
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

God sushi (sushi, maki, nigiri…), deilig vin (til helt ok pris) og spennende sake. Vi hadde mangosorbet med habanero til dessert, og den var helt fantastisk!

Enkelt, men hyggelig lokale. God servering/service.

Vanskelig å få bord, så vi måtte spise tidlig.

Takk, torem988

Reisende som så på Zuuma Sushi & Grill, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Zuuma Sushi & Grill? Del dine erfaringer!