“Julemiddag”
Anmeldelse av Meet & Eat Cafe-Bistro

Meet & Eat Cafe-Bistro
Vurdert som nr. 71 av 89 Restauranter i Ålesund
Anmeldt 12. desember 2018

Bestilte julemiddag til 4stk. Grei smak men tydelig at svineribba var oppvarma og pinnekjøttet var litt lite dampa. Poteter, rabbestappe, rødkål og surkål. Blei litt vassent da vannet i rødkålen var med.

1  Takk, DagEG

Anmeldt 24. oktober 2018 via mobile enheter

Lettvint middag og vi endte opp her. Biffsnadder og fiskesuppe, smakte veldig bra, legger begge rettene litt over snittet på cafemat. Og til en hyggelig pris, servert av hyggelige folk. Så anbefales

Takk, LTSil
Anmeldt 1. juli 2018 via mobile enheter

En av de bedre cafeene på Moa, god mat og stort pluss for at barn kan velge alt på menyen (halv porsjon) til halv pris. Ungene får også en liten overraskelse.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Anette R
Anmeldt 1. juni 2018

Hvordan klarer de å bruke så lang tid på å lage en sandwich som smaker så lite. Det var nesten ikke gjester i lokalet, å vi ventet i 25 minutter på en dobbel sandwich med salat og en kjøttslintre. Over priset å dårlig, siste besøk her.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, ottis1971
Anmeldt 26. oktober 2017 via mobile enheter

Veldig god mat, gode porsjoner. fin og stor cafe. Hyggelige folk som lot oss velge sjokomelk istedenfor kuli til barnemeny. Pluss i boka! Minus for at det ikke står hva rettene inneholder (kan være det stod, men ikke på den store tavla ihvertfall ). En av de bedre spiseplassene i området.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Anette R

Reisende som så på Meet & Eat Cafe-Bistro, så også på

Ålesund, Møre og Romsdal

Har du vært i Meet & Eat Cafe-Bistro? Del dine erfaringer!