Opplevelsesrik tur til Grip

Flink kaptein med god info underveis. Turen er en opplevelse hele veien ut til Grip og tilbake... les mer

Anmeldt i går
Øystein E
Oslo, Norge
Turen anbefales!

Flott tur ut i havet for å besøke den fine øya Grip. Været var overskyet med litt vind, men det... les mer

Anmeldt 2 dager siden
beatejeanettem
Drammen, Norge

Anmeldt 14. august 2018 via mobile enheter

Flott båttur til Grip. Tok ca en time hver vei, og en fikk 1 1/2 time i land til å se seg om, noe som var lenge nok siden øya er veldig liten. Inkludert i prisen var en liten guidet tur på øya som varte en liten halvtime. Ta med matpakke eller spis godt før du drar, da det med unntak av lefse kun er drikkevarer å få kjøpt ombord. På øya er det ei kro, men den var stengt da vi var der. Flott tur ut i havgapet som kan anbefales.

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, McSteen
651globetrotter, Owner på Gripruta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. desember 2018

velkommen tilbake til Grip og en hyggelig tur med Gripruta

Anmeldt 12. august 2018

Dette er båten man tar for å komme seg til Grip som er et gammelt fiskerisamfunn på en øy ca. 1 time fra Kristiansund, og Grip var en egen kommune inntil for noen få tiår siden. Så målet med å ta denne båten er å se Grip, et veldig velholdt og spesielt samfunn.

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, Ingeborg56
Anmeldt 8. august 2018

Det flotte været gjorde sikkert at det ble en strålende tur til Grip. Båten brukte omtrent 1 time ut, fikk tid til å se på områdene rundt Kristiansund. Hadde en stopp på 1,5 time ute på Grip, med guiding. Var innom flere interessante stopp på guidinga. Fikk også tid til å se litt selv, samt ta en liten matbit på Gripstua. Turen anbefales til alle.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, geiroo
Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Tusen takk for turen som var helt fantastisk, rundt 30 grader og sol, vindstille og et fantastisk mannskap som var behjelpelig og servise innstilt fra vi kom ombord til vi gikk av. Grip viste seg å være historiens sus med godt beskrevet historikk, en unik opplevelse. Beundrer beboerne som har sine ferieperler der ute og som lever med bildetakende turister i puljer to ganger pr. dag. Takk for en fin opplevelse alle innvolverte ❤️

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, ingerr144
Anmeldt 25. juni 2018

Interessant reisemål med flott omvisning av skipperen - båtturen i gamle Hagbart Waage var en stor del av opplevelsen- kombinasjonen uovertruffen vedrørende "lokale" opplevelser - vi gjør det gjerne igjen!

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, Knut S