Grip, en liten pærle

Dette var helt topp. Mye bedre enn hva jeg hadde forventet på forhånd. Men det er klart været hadde... les mer

Anmeldt 19. august 2020
SnorreL
Oslo, Norge
Nydelig tur.

En fantastisk båttur, veldig flink guide. En opplevelse. Morsomt å oppleve en slik bosetting på et... les mer

Anmeldt 13. august 2020
Kirsti G
Stjørdal, Norge

Anmeldt 6. juli 2020

Hele turen var fantastisk, den tidligere redningsskøyta Hagbart Waage fraktet oss ut til den fraflytta øya Grip som en gang var landets minste kommune. Guiden, som selv var oppvokst på Grip, var kunnskapsrik og ga oss en god innføring om Grips historie. Jeg kan absolutt anbefale en tur hit!

1  Takk, Obotty
Anmeldt 3. juli 2020

Et virkelig idyllisk fiskevær! Spennende å høre guiden fortelle om hvordan det var å leve på øya. Anbefaler alle å besøke dette vakre stedet.

Takk, t0ve123
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Båtturen var bra, skipperen en fortreffelig, interessant og lokal gaid og hele øya er så for seg gjort at man nesten MÅ dit når man skulle befinne seg i Kristiansund. Denne turen kommer jeg ikke til å glemme! Deilige sveler i den gamle skolen, et idyllisk fugleliv på øya og bare vakre hager og hus. Rett og slett: Wow!

Takk, leonhardh532
Anmeldt 28. juni 2020

Vi hadde en utrolig fin tur til fantastiske Grip. Etter vår mening er dette nr 1 av aktivitet å gjøre når en er i Kristiansund. Husk å forhåndsbestille turen, de er veldig populære.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, Voyage47487799353
Anmeldt 27. juni 2020

En flott tur i det nydeligste været. Behagelig båttur og super guiding med historien til Grip. Anbefales, men husk å forhåndsbestille turen.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, Gudbeide