Drømmeturen

Hadde en utrolig flott tur til Grip og fikk komme inn i stavkirken. Det var min 28. stavkirke og... les mer

Anmeldt 5 dager siden
helgeFredrikstad
fredrikstad
Dette MÅ oppleves når du er i Kristiansund!

En fantastisk opplevelse med meget engasjerte folk på båten som virkelig kan sine saker om... les mer

Anmeldt 2 uker siden
dagfinnp2022

Anmeldt 6. juli 2020

Hele turen var fantastisk, den tidligere redningsskøyta Hagbart Waage fraktet oss ut til den fraflytta øya Grip som en gang var landets minste kommune. Guiden, som selv var oppvokst på Grip, var kunnskapsrik og ga oss en god innføring om Grips historie. Jeg kan absolutt anbefale en tur hit!

1  Takk, Obotty
Anmeldt 3. juli 2020

Et virkelig idyllisk fiskevær! Spennende å høre guiden fortelle om hvordan det var å leve på øya. Anbefaler alle å besøke dette vakre stedet.

Takk, t0ve123
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Båtturen var bra, skipperen en fortreffelig, interessant og lokal gaid og hele øya er så for seg gjort at man nesten MÅ dit når man skulle befinne seg i Kristiansund. Denne turen kommer jeg ikke til å glemme! Deilige sveler i den gamle skolen, et idyllisk fugleliv på øya og bare vakre hager og hus. Rett og slett: Wow!

Takk, leonhardh532
Anmeldt 28. juni 2020

Vi hadde en utrolig fin tur til fantastiske Grip. Etter vår mening er dette nr 1 av aktivitet å gjøre når en er i Kristiansund. Husk å forhåndsbestille turen, de er veldig populære.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, Voyage47487799353
Anmeldt 27. juni 2020

En flott tur i det nydeligste været. Behagelig båttur og super guiding med historien til Grip. Anbefales, men husk å forhåndsbestille turen.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, Gudbeide