Nydelig opplevelse

Nydelig tur til Grip med hyggelig kaptein, og dyktig guide på Grip og en flott omvisning. Fin båt... les mer

Anmeldt 2 dager siden
Elisabeth D
Bergen, Norge
En flott tur til Grip

Fantastisk tur, informativ og morsom kaptein, dyktig guide med røtter på Grip og vi var veldig... les mer

Anmeldt 2 dager siden
901tanjat
Stockholm, Sverige

Anmeldt 6. juli 2020

Det var en fin times tur med båt ut til øya, der kapteinen pekte ut og fortalte om ulike ting vi kunne se på veien. På Grip fikk vi en kort guidet tur. Det var utrolig interessant å høre fra en guide som selv har vokst opp der. Mye fint å se når man kan gå rundt på egenhånd etter guiding. I tillegg var det en søt lokal kafé der man kunne stoppe for en liten matbit.

Takk, Noraontheroad
Anmeldt 6. juli 2020

Hele turen var fantastisk, den tidligere redningsskøyta Hagbart Waage fraktet oss ut til den fraflytta øya Grip som en gang var landets minste kommune. Guiden, som selv var oppvokst på Grip, var kunnskapsrik og ga oss en god innføring om Grips historie. Jeg kan absolutt anbefale en tur hit!

1  Takk, Obotty
Anmeldt 3. juli 2020

Et virkelig idyllisk fiskevær! Spennende å høre guiden fortelle om hvordan det var å leve på øya. Anbefaler alle å besøke dette vakre stedet.

Takk, t0ve123
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Båtturen var bra, skipperen en fortreffelig, interessant og lokal gaid og hele øya er så for seg gjort at man nesten MÅ dit når man skulle befinne seg i Kristiansund. Denne turen kommer jeg ikke til å glemme! Deilige sveler i den gamle skolen, et idyllisk fugleliv på øya og bare vakre hager og hus. Rett og slett: Wow!

Takk, leonhardh532
Anmeldt 28. juni 2020

Vi hadde en utrolig fin tur til fantastiske Grip. Etter vår mening er dette nr 1 av aktivitet å gjøre når en er i Kristiansund. Husk å forhåndsbestille turen, de er veldig populære.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, Voyage47487799353