Fantastisk å oppleve øysamfunnet Grip og stedets unike og dramatiske historie.

Behagelig båtreise i fint vær. Den bittelille øya Grip har en stor og unik fortid. Kapteinen på... les mer

Anmeldt 30. juli 2022
Seiren
Trondheim, Norge
En fantastisk tur på en nydelig sommerdag

En flott båttur og utmerket guiding. Akkurat passe med tidsforbruk. Stavkirka var vakker og i... les mer

Anmeldt 29. juli 2022
Kirsten R

Anmeldt 17. juli 2020

En flott tur til vakre Grip. Tok en time ut til øya, fikk underveis god informasjon om hva som ventet oss når vi kom frem. Da kapteinen fikk øya på en havørn, gled vi stille og rolig nærmere det lille skjæret for at vi skulle få se. Matrosen/ guiden ombord var kapteinens datter. Hun gav oss en flott halvtimes omvisning på øya med mye historie og selvopplevd hendelser fra hennes egne somre på øya. Denne turen vil jeg påstå er et "must" hvis du har litt tid å bruke i Kristiansund.

Takk, 951sivf
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Informativ og dyktig guide, fantastisk velbevart øy, midt ute i havet! Fin båttur med forklaringer underveis fra kapteinen om hva vi så.

Takk, 82hildegunnr
Anmeldt 6. juli 2020

Det var en fin times tur med båt ut til øya, der kapteinen pekte ut og fortalte om ulike ting vi kunne se på veien. På Grip fikk vi en kort guidet tur. Det var utrolig interessant å høre fra en guide som selv har vokst opp der. Mye fint å se når man kan gå rundt på egenhånd etter guiding. I tillegg var det en søt lokal kafé der man kunne stoppe for en liten matbit.

Takk, Noraontheroad
Anmeldt 6. juli 2020

Hele turen var fantastisk, den tidligere redningsskøyta Hagbart Waage fraktet oss ut til den fraflytta øya Grip som en gang var landets minste kommune. Guiden, som selv var oppvokst på Grip, var kunnskapsrik og ga oss en god innføring om Grips historie. Jeg kan absolutt anbefale en tur hit!

1  Takk, Obotty
Anmeldt 3. juli 2020

Et virkelig idyllisk fiskevær! Spennende å høre guiden fortelle om hvordan det var å leve på øya. Anbefaler alle å besøke dette vakre stedet.

Takk, t0ve123