Fantastisk dag på Grip med guiding på høgt profesjonelt nivå.

Vår første tur til Grip vart ei sjelsettande oppleving. Vi fekk sjå øya frå si beste side med... les mer

Anmeldt 18. august 2023
Trude H
Et uforglemmelig sommerminne

Turen til Grip ble et uforglemmelig sommerminne. Historien om øya og de som bodde der ble fortalt... les mer

Anmeldt 29. juli 2023
lisejahrl

Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelig vertskap for turen. Hagbart Waage er en god sjøbåt med stabilisatorer som reduserer slingring. Bra!
God guiding ute på Grip. Veldig interessant. Anbefales 😀

Takk, Asbjørn K
Anmeldt 21. juli 2020

Fantastisk sted. Anbefaler og bli med på guidet tur. Fin opplevelse . Båt turen tar ca 1 time fra Kristiansund til Grip. Guidet tur 30 min. 1 time på øya til å utforske selv . Anbefaler vindtette og varme tur klær. Er en liten kafe der man kan kjøpe drikke , sjokolade og Sveler .

Takk, TrineRA
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Flott båttur og akkurat passe lang sightseeing på Grip.
Mannskapet hadde høyt fokus på smittevern.
Anbefales.

Takk, haakona871
Anmeldt 17. juli 2020

En flott tur til vakre Grip. Tok en time ut til øya, fikk underveis god informasjon om hva som ventet oss når vi kom frem. Da kapteinen fikk øya på en havørn, gled vi stille og rolig nærmere det lille skjæret for at vi skulle få se. Matrosen/ guiden ombord var kapteinens datter. Hun gav oss en flott halvtimes omvisning på øya med mye historie og selvopplevd hendelser fra hennes egne somre på øya. Denne turen vil jeg påstå er et "must" hvis du har litt tid å bruke i Kristiansund😊.

Takk, 951sivf
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Informativ og dyktig guide, fantastisk velbevart øy, midt ute i havet! Fin båttur med forklaringer underveis fra kapteinen om hva vi så.

Takk, 82hildegunnr