Anbefales

Fantastisk båttur til en unik øy. Kjempeflink guide🍀 Fint å se hvor godt bebyggelsen blir... les mer

Anmeldt 4 uker siden
588bj_rgh
Skal du kun gjøre en ting i Kristiansund: velg denne turen !!

Det var veldig spennende å besøke en ekte turistattraksjon. Interessant informasjon formidlet av en... les mer

Anmeldt 4 uker siden
Christianaamodt
Oslo, Norge

Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Vi tok turen lørdag 25.05.20 i strålende sol og stille sjø for å se Norges minste stavkirke og et nedlagt fiskevær uti havgapet.

Overfarten gikk raskt og med passelig mengde info fra skipperen. Guiden (datter til skipperen) var flink og rutinert til tross for ung alder. Det at hun har tilbrakt sommere der ute gav guidingen troverdighet. Spesielt å gå mellom hagene til de som nå bruker øya som landsted om sommeren mens de satt og spiste/drakk/solte seg.

Alt i alt en tur vi ikke angrer på. Savner likevel mer om historien til fiskeværet. Uforløst potensiale både om historiefortellingen, menneskeskjebner, dramatikken og uværet som må ha rammet øya gjentatte ganger. 45 min + med egen tid der ute er i meste laget. De kunne lett inkludert smaksprøver til turistene av klippfisken og tatt seg betalt for dette.

Takk, hanss345
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Flott tur! Veldig hyggelige verter. Tross en del sjø og flere sjøsyke, tok de vare på passasjerene sine med stor omsorg. Akkurat passe lengde på guidet tur, lærte masse interessant og rakk å få en varm kopp kaffe før tilbaketuren.

1  Takk, issie2018
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelig vertskap for turen. Hagbart Waage er en god sjøbåt med stabilisatorer som reduserer slingring. Bra!
God guiding ute på Grip. Veldig interessant. Anbefales

Takk, Sjosiden
Anmeldt 21. juli 2020

Fantastisk sted. Anbefaler og bli med på guidet tur. Fin opplevelse . Båt turen tar ca 1 time fra Kristiansund til Grip. Guidet tur 30 min. 1 time på øya til å utforske selv . Anbefaler vindtette og varme tur klær. Er en liten kafe der man kan kjøpe drikke , sjokolade og Sveler .

Takk, TrineRA
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Flott båttur og akkurat passe lang sightseeing på Grip.
Mannskapet hadde høyt fokus på smittevern.
Anbefales.

Takk, haakona871