Fantastisk å oppleve øysamfunnet Grip og stedets unike og dramatiske historie.

Behagelig båtreise i fint vær. Den bittelille øya Grip har en stor og unik fortid. Kapteinen på... les mer

Anmeldt 2 uker siden
Seiren
Trondheim, Norge
En fantastisk tur på en nydelig sommerdag

En flott båttur og utmerket guiding. Akkurat passe med tidsforbruk. Stavkirka var vakker og i... les mer

Anmeldt 3 uker siden
Kirsten R

Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Dette var en utsøkt opplevelse. Et fantastisk samfunn der ute i havet, og veldig lett tilgjengelig for oss besøkende. Takket være Gripruta. Flott guiding, sjarmerende båt og en fin tur ut. Vi har svært få opplevelser av dette slaget i Norge.

Dato for opplevelse: juli 2021
1  Takk, Sandalsand
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Fascinerende historier med røtter tilbake til dansketiden. Herlig beliggenhet helt ute i havgapet. Turen anbefales på det varmeste.

1  Takk, josteing455
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Båtturen tok ca. En time hver vei. Det var muligheter for å kjøpe forfriskninger underveis. Ute på øya var det en halvtimes guiding av oldebarnet til «Mor av Grip» som omtalte stedet med god innlevelse. Var innom den fine stavkirken og spiste verdens beste sveler på kroa. Et vakkert og flott sted med mye spennende historie. Anbefales!

Takk, Ann_ChristinP_13
Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Flott tur både ombord i båten og på Grip. Meget engasjert og kunnskapsrik guide som gjorde opplevelsen på Grip til noe helt spesielt. Turen anbefales på det sterkeste!

Takk, Morten S
Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Takk til de som arrangerer dette for at det ble en helt fantastisk tur. Hyggelig service og ikke minst smilende og trivelig mennesker som virkelig står på for at både båtturen bli bra og oppholdet på øya bli magisk. Vi hadde med hunden vår på turen, både 2beinete og 4beinte koste seg. Historien om øya er viktig å spesiell. De er heldige de som får ha sommerhus på øya. Takk igjen for en flott tur, kanskje vi kommer tilbake en gang for å oppleve den på nytt.

Dato for opplevelse: juli 2021
1  Takk, annhelen2019