Fantastisk å oppleve øysamfunnet Grip og stedets unike og dramatiske historie.

Behagelig båtreise i fint vær. Den bittelille øya Grip har en stor og unik fortid. Kapteinen på... les mer

Anmeldt 2 uker siden
Seiren
Trondheim, Norge
En fantastisk tur på en nydelig sommerdag

En flott båttur og utmerket guiding. Akkurat passe med tidsforbruk. Stavkirka var vakker og i... les mer

Anmeldt 2 uker siden
Kirsten R

Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Vi ble tatt veldig godt i mot av skipper og matroser på kaia i Kristiansund. Et strålende humør gjorde at forventningene til turen økte. Fint vær og lite vind gledet også. Heldige oss.

Grips historie er absolutt verdt å få med seg. Når du samtidig får muligheten til å besøke stedet, finnes det ingen grunn til å la være å bli med Grip-båten på tur.

Takk, bjornhuse
Anmeldt 20. juli 2021

Dette var en kjempefin utflukt. Båten, gammel og god, forlot brygga presis 1030 og vi satte kursen ut mot GRIP. Turen tok en time, og vi var så heldige at havet var helt pannekakeflatt og vi kunne sitte ute på dekk. Enkel servering ombord. Vi ble guidet rundt på GRIP en halv times tid av datter til båtkapteinen. Spennende og lærerik historie. Så gikk vi litt rundt å kikket for oss selv etterpå og tok en kaffe og vaffel i kafeen. Deretter en time tilbake igjen til Kristiansund, i strålende sol, sittende forrest i båten på dekk. HELT MAGISK DAG!!!

Dato for opplevelse: juli 2021
2  Takk, Trollmor
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Kjempefin tur med interessant guiding underveis og på øya. Akkurat passe lengde på turen. Dette kan anbefales på det sterkeste.

Takk, HavardHedmark
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Fin tur til Grip. Engasjert og hyggelig guide på Grip. Presis båtavgang er bra. Spennende å høre historier fra gamle dager .

Takk, Road33816178199
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Dette var en utsøkt opplevelse. Et fantastisk samfunn der ute i havet, og veldig lett tilgjengelig for oss besøkende. Takket være Gripruta. Flott guiding, sjarmerende båt og en fin tur ut. Vi har svært få opplevelser av dette slaget i Norge.

Dato for opplevelse: juli 2021
1  Takk, Sandalsand