Fantastisk å oppleve øysamfunnet Grip og stedets unike og dramatiske historie.

Behagelig båtreise i fint vær. Den bittelille øya Grip har en stor og unik fortid. Kapteinen på... les mer

Anmeldt 1 uke siden
Seiren
Trondheim, Norge
En fantastisk tur på en nydelig sommerdag

En flott båttur og utmerket guiding. Akkurat passe med tidsforbruk. Stavkirka var vakker og i... les mer

Anmeldt 1 uke siden
Kirsten R

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig tur til Grip med hyggelig kaptein, og dyktig guide på Grip og en flott omvisning. Fin båt med god bevertning. Absolutt en tur å anbefale!

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, Elisabeth D
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk tur, informativ og morsom kaptein, dyktig guide med røtter på Grip og vi var veldig heldig med været, strålende sol og fint seilvær.

Når Sommerbåten var i området så tok vi like godt en omvei på vei tilbake for å hilse på Statsraad Lehmkuhl.

Alt i alt en flott dag

Takk, 901tanjat
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Flott og fascinerende øy. Veldig blid og hyggelig skipper og matros Engasjert og flink guide. Anbefales på det sterkeste

Takk, Kirsti Ramsfjel... F
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Vi ble tatt veldig godt i mot av skipper og matroser på kaia i Kristiansund. Et strålende humør gjorde at forventningene til turen økte. Fint vær og lite vind gledet også. Heldige oss.

Grips historie er absolutt verdt å få med seg. Når du samtidig får muligheten til å besøke stedet, finnes det ingen grunn til å la være å bli med Grip-båten på tur.

Takk, bjornhuse
Anmeldt 20. juli 2021

Dette var en kjempefin utflukt. Båten, gammel og god, forlot brygga presis 1030 og vi satte kursen ut mot GRIP. Turen tok en time, og vi var så heldige at havet var helt pannekakeflatt og vi kunne sitte ute på dekk. Enkel servering ombord. Vi ble guidet rundt på GRIP en halv times tid av datter til båtkapteinen. Spennende og lærerik historie. Så gikk vi litt rundt å kikket for oss selv etterpå og tok en kaffe og vaffel i kafeen. Deretter en time tilbake igjen til Kristiansund, i strålende sol, sittende forrest i båten på dekk. HELT MAGISK DAG!!!

Dato for opplevelse: juli 2021
2  Takk, Trollmor