Fantastisk å oppleve øysamfunnet Grip og stedets unike og dramatiske historie.

Behagelig båtreise i fint vær. Den bittelille øya Grip har en stor og unik fortid. Kapteinen på... les mer

Anmeldt 1 uke siden
Seiren
Trondheim, Norge
En fantastisk tur på en nydelig sommerdag

En flott båttur og utmerket guiding. Akkurat passe med tidsforbruk. Stavkirka var vakker og i... les mer

Anmeldt 1 uke siden
Kirsten R

2025 av 192 anmeldelser
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig tur til det idylliske fiskeværet Grip. På en solskinnsdag var dette den perfekte utflukt. En svært engasjerende guide viste oss rundt på øya og gav oss god informasjon. Anbefaler å smake på selene på Gripkroa.

1  Takk, Magdalene S
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Båtturen var fin. Fikk informasjon om hva vi så rundt oss. Guiden på Grip var morsom og engasjert. Været var flott!! En super tur, som jeg gjerne anbefaler.

Takk, IreneKalvo
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Sola skinte, det var vindstille og varmt. Nydelig på sjøen t/r Grip. Skipperen fortalte om omgivelsene, matrosjenta var kjempeflink, og guiden på Grip fortalte om livet og historien der. Vi hadde en kjempefin opplevelse.

Takk, Heidi R
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig tur til Grip med hyggelig kaptein, og dyktig guide på Grip og en flott omvisning. Fin båt med god bevertning. Absolutt en tur å anbefale!

Takk, Elisabeth D
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk tur, informativ og morsom kaptein, dyktig guide med røtter på Grip og vi var veldig heldig med været, strålende sol og fint seilvær.

Når Sommerbåten var i området så tok vi like godt en omvei på vei tilbake for å hilse på Statsraad Lehmkuhl.

Alt i alt en flott dag

Dato for opplevelse: juni 2021