Fantastisk dag på Grip med guiding på høgt profesjonelt nivå.

Vår første tur til Grip vart ei sjelsettande oppleving. Vi fekk sjå øya frå si beste side med... les mer

Anmeldt 18. august 2023
Trude H
Et uforglemmelig sommerminne

Turen til Grip ble et uforglemmelig sommerminne. Historien om øya og de som bodde der ble fortalt... les mer

Anmeldt 29. juli 2023
lisejahrl

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Flott tur ut i havet for å besøke den fine øya Grip. Været var overskyet med litt vind, men det gikk fint da vi hadde med ekstra tøy og koste oss ute. Ute på Grip fikk vi fin guiding med personlig preg. Spennende med stavkirke! Vi var på dagens siste båt og det var dessverre utsolgt for sveler, men vaflene smakte også godt. Turen anbefales!

1  Takk, beatejeanettem
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk båttur og og enda bedre guid tur med engasjert guid! God servering og god overnatting på nauste. Anbefales 😄

1  Takk, Carl W
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig tur til det idylliske fiskeværet Grip. På en solskinnsdag var dette den perfekte utflukt. En svært engasjerende guide viste oss rundt på øya og gav oss god informasjon. Anbefaler å smake på selene på Gripkroa.

1  Takk, Magdalene S
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Båtturen var fin. Fikk informasjon om hva vi så rundt oss. Guiden på Grip var morsom og engasjert. Været var flott!! En super tur, som jeg gjerne anbefaler.

Takk, IreneKalvo
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Sola skinte, det var vindstille og varmt. Nydelig på sjøen t/r Grip. Skipperen fortalte om omgivelsene, matrosjenta var kjempeflink, og guiden på Grip fortalte om livet og historien der. Vi hadde en kjempefin opplevelse.

Takk, Heidi R