Fantastisk å oppleve øysamfunnet Grip og stedets unike og dramatiske historie.

Behagelig båtreise i fint vær. Den bittelille øya Grip har en stor og unik fortid. Kapteinen på... les mer

Anmeldt 2 uker siden
Seiren
Trondheim, Norge
En fantastisk tur på en nydelig sommerdag

En flott båttur og utmerket guiding. Akkurat passe med tidsforbruk. Stavkirka var vakker og i... les mer

Anmeldt 2 uker siden
Kirsten R

Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Takk for en fantastisk tur til Grip. Flott service, kunnskapsrik guide og strålende vær, gjorde besøket til en minneverdig opplevelse.

Dato for opplevelse: august 2021
Takk, 819evyl
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Flink kaptein med god info underveis. Turen er en opplevelse hele veien ut til Grip og tilbake igjen. Satt foran i baugen og hadde full oversikt

Takk, Øystein E
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Flott tur ut i havet for å besøke den fine øya Grip. Været var overskyet med litt vind, men det gikk fint da vi hadde med ekstra tøy og koste oss ute. Ute på Grip fikk vi fin guiding med personlig preg. Spennende med stavkirke! Vi var på dagens siste båt og det var dessverre utsolgt for sveler, men vaflene smakte også godt. Turen anbefales!

1  Takk, beatejeanettem
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk båttur og og enda bedre guid tur med engasjert guid! God servering og god overnatting på nauste. Anbefales

1  Takk, Carl W
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig tur til det idylliske fiskeværet Grip. På en solskinnsdag var dette den perfekte utflukt. En svært engasjerende guide viste oss rundt på øya og gav oss god informasjon. Anbefaler å smake på selene på Gripkroa.

1  Takk, Magdalene S