Fantastisk å oppleve øysamfunnet Grip og stedets unike og dramatiske historie.

Behagelig båtreise i fint vær. Den bittelille øya Grip har en stor og unik fortid. Kapteinen på... les mer

Anmeldt 2 uker siden
Seiren
Trondheim, Norge
En fantastisk tur på en nydelig sommerdag

En flott båttur og utmerket guiding. Akkurat passe med tidsforbruk. Stavkirka var vakker og i... les mer

Anmeldt 2 uker siden
Kirsten R

Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Selvsagt ekstra heldig med været, men dette var virkelig en fin opplevelse. Er jo glad i havet så en time med båt var en nytelse og for en overraskelse som dukker opp langt ute i havet; en liten by (Røros som sommersted) Koselige og velholdte hus i ulike farger, bilde folk ved hus og hager og fin info av ei ung, blid og kjempeflink jente som var kjapp og tydelig. Det er litt av en historie det livet som har vært på Grip. Her burde NRK laget et sommerprogram.

Takk, 291_yvinda
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Hei, vi hadde en fantastisk tur til Grip. Det var nok høydepunktet på vår vestlandstur. Kjempe søt og engasjert guide som fortalte om livet på øya ute i havet. Vi skulle gjerne hatt muligheten til å blitt der lenger!

Takk, hermanm759
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Takk for en fantastisk tur til Grip. Flott service, kunnskapsrik guide og strålende vær, gjorde besøket til en minneverdig opplevelse.

Takk, 819evyl
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Flink kaptein med god info underveis. Turen er en opplevelse hele veien ut til Grip og tilbake igjen. Satt foran i baugen og hadde full oversikt

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, Øystein E
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Flott tur ut i havet for å besøke den fine øya Grip. Været var overskyet med litt vind, men det gikk fint da vi hadde med ekstra tøy og koste oss ute. Ute på Grip fikk vi fin guiding med personlig preg. Spennende med stavkirke! Vi var på dagens siste båt og det var dessverre utsolgt for sveler, men vaflene smakte også godt. Turen anbefales!

Dato for opplevelse: juli 2021
1  Takk, beatejeanettem