Fantastisk å oppleve øysamfunnet Grip og stedets unike og dramatiske historie.

Behagelig båtreise i fint vær. Den bittelille øya Grip har en stor og unik fortid. Kapteinen på... les mer

Anmeldt 2 uker siden
Seiren
Trondheim, Norge
En fantastisk tur på en nydelig sommerdag

En flott båttur og utmerket guiding. Akkurat passe med tidsforbruk. Stavkirka var vakker og i... les mer

Anmeldt 3 uker siden
Kirsten R

Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Det var en flott tur, grei båt og godt mannskap som informerte om området underveis. Det var en flink guide med gode lokale kunnskaper som viste oss rundt på øya. Eneste minus var at lokal kafé på øya var stengt for sesongen.

Takk, Discover57495200434
Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Grip er et utrolig vakkert, autentisk, trangt, fargerikt, malerisk sted, og på alle måter en opplevelse. Turen anbefales, og guidingen både underveis på båten, og i land på selve været var både frisk og lærerik, for vår del av guider med lokal tilknytning. Topp-karakter!

Takk, 453annekarenl
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Helt fantastisk fra start til mål ble møtt av hyggelige ansatte på båten, nydelig båtreise.,Det var mulig og handle litt ombord kaffe drikke , lefse ol.Øya Grip var et så nydelig sted at det må oppleves. Vår flotte guide på turen hadde masse interessant å fortelle om øya, gjort med innlevelse og EKTE kjærlighet til øya.Akuuratt passe tid til og få med seg alt uten stress.Må opplevesLett og bestille og betale turen på nett.Tusen takk for turen.

Takk, Gitte1206
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Selvsagt ekstra heldig med været, men dette var virkelig en fin opplevelse. Er jo glad i havet så en time med båt var en nytelse og for en overraskelse som dukker opp langt ute i havet; en liten by (Røros som sommersted) Koselige og velholdte hus i ulike farger, bilde folk ved hus og hager og fin info av ei ung, blid og kjempeflink jente som var kjapp og tydelig. Det er litt av en historie det livet som har vært på Grip. Her burde NRK laget et sommerprogram.

Takk, 291_yvinda
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Hei, vi hadde en fantastisk tur til Grip. Det var nok høydepunktet på vår vestlandstur. Kjempe søt og engasjert guide som fortalte om livet på øya ute i havet. Vi skulle gjerne hatt muligheten til å blitt der lenger!

Takk, hermanm759