Fantastisk å oppleve øysamfunnet Grip og stedets unike og dramatiske historie.

Behagelig båtreise i fint vær. Den bittelille øya Grip har en stor og unik fortid. Kapteinen på... les mer

Anmeldt 30. juli 2022
Seiren
Trondheim, Norge
En fantastisk tur på en nydelig sommerdag

En flott båttur og utmerket guiding. Akkurat passe med tidsforbruk. Stavkirka var vakker og i... les mer

Anmeldt 29. juli 2022
Kirsten R

Anmeldt 24. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk båttur til en unik øy. Kjempeflink guide Fint å se hvor godt bebyggelsen blir ivaretatt.

Takk, 588bj_rgh
Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Det var veldig spennende å besøke en ekte turistattraksjon. Interessant informasjon formidlet av en dyktig og engasjert guide med egen tilknytning til øya.

Kapteinen valgte en annen runde hjem da han hadde sett havørn i området. Dette gav full uttelling. Vi fikk se 5 av disse flotte fuglene.

Takk, Christianaamodt
Anmeldt 18. august 2021 via mobile enheter

Turen ut med Hagbart Waage var behagelig og med god utsikt til omgivelsene. Øvre soldekk virket noe slitent med ditto redusert sikt gjennom plastikk vinduer.
På Grip fikk vi en god omvisning av en kunskapsrik guide.
Ellers en stor opplevelse på overfarten og på øyen.

Takk, VisitStavanger
Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Det var en flott tur, grei båt og godt mannskap som informerte om området underveis. Det var en flink guide med gode lokale kunnskaper som viste oss rundt på øya. Eneste minus var at lokal kafé på øya var stengt for sesongen.

Takk, Discover57495200434
Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Grip er et utrolig vakkert, autentisk, trangt, fargerikt, malerisk sted, og på alle måter en opplevelse. Turen anbefales, og guidingen både underveis på båten, og i land på selve været var både frisk og lærerik, for vår del av guider med lokal tilknytning. Topp-karakter!

Takk, 453annekarenl