RAF_Roger
Dato for oppholdet: desember 2018
BrittaJoo, General ManagerThon Hotel Kristiansund, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 14. feb. 2019
Kjære RAF_Roger,

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding fra ditt opphold her hos oss!

Så fint å høre at du liker utsikten, rommene og maten!

Vi beklager om Panna Cottaen ikke innfridde!
Jeg tar med tilbakemeldingen tilbake til kjøkkenet!

Takk igjen, og velkommen tilbake til Thon Hotel Kristiansund!

• Scandic Hotels
    kr 1 327
Bli belønnet med One Key
  • Booking.com
  • Lol.travel
    kr 1 587
Restaurant
Dobbeltrom med bad, tv, gratis internett. Vannkoker med kaffe og te
Bli belønnet med One Key
      kr 1 732
    0.0 km fra Thon Hotel Kristiansund
    Se flere hoteller i Kristiansund
    Anmeldt 2. november 2018

Veldig hyggelig betjening. Hotellet ligger sentralt, like ved havnen med restauranter etc. Greie rom. Grei Parkering rett utenfor - dog ikke mange plasser. Grei frokost ( selv om bildet til høyre i annonsen her på TripAdviser lyver litt i forhold til vår opplevelse) . Vi kommer gjerne tilbake :-)

Dato for oppholdet: oktober 2018
    Takk, TravelinNorwegian
    BrittaJoo, General Manager på Thon Hotel Kristiansund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. januar 2019

Kjære Gjest,

Tusen takk for flott tilbakemelding!

Så glad dere hadde det bra her hos oss på Thon Hotel Kristiansund!

(Vi har 60 gratis parkeringsplasser, men vi må kanskje skilte litt bedre.)

Kom tilbake, hjertelig velkommen :-)!

Anmeldt 1. oktober 2018 via mobile enheter

Hotellet er beliggende kort gåavstand fra bryggen og sentrum. Parkering i egen kjeller mot tillegg og ingen restaurant, trekker ned, men du verden hvor stille å fredelig det da blir. Vennlig personale, rene fine rom med myke senger. Bacon til frokost:-)

Dato for oppholdet: oktober 2018
    Takk, torandersbekke

Kjære Tor Anders B,

Takk for hyggelig tilbakemelding!
    Denne er nok til Thon Hotel Storgaten. Jeg videresender den :-)

Vi her på Thon Hotel Kristiansund, på Innlandet, har gratis parkering utenfor og egen restaurant.
    Velkommen til oss ved en annen anledning :-)!

Anmeldt 18. august 2018 via mobile enheter

Veldig fint hotell med en super brygge.
    Maten på hotellet er veldig bra, beliggenheten er veldig bra ( om man ikke vil bo midt i sentrum ) servicen er helt fantastisk !!!

Rommene var veldig bra, med blanding av nytt og gammelt.

Dato for oppholdet: august 2018
    Takk, tomarnef

Kjære Tom-Arene F,

Tusen takk for fantastisk hyggelig tilbakemeldinger!

Vi beklager sen tilbakemelding!

Hjertelig velkommen tilbake til Thon Hotel Kristiansund!
    Ha en super dag :-)!

Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Fint hotell, med greie og fine rom.
    Hyggelig service fra resepsjon.

Fikk enkeltseng , som jeg syns ble litt liten.
    Følelse av at hotellet ligger på «feil side»av Kristiansund.
    Internet funker bra og stor TV.
    Alt i alt - en grei opplevelse

Dato for oppholdet: august 2018
    Takk, AndreSor77

Kjære Andre S,

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding fra ditt opphold hos oss, og jeg beklager sen tilbakemelding!

Fint du hadde en grei opplevelse hos oss!

Eneste hotellet i byen med restaurant med panoramautsikt mot sjøen og med kveldsol :-)
    Velkommen tilbake!

Anmeldt 30. juli 2018 via mobile enheter

Fint hotell hvis du er voksen, men ikke dra hit hvis du har med barn. De vet ikke i det hele tatt hva det vil si å ha med barn på 3 og 5 år. Det mangler rekkverk mot sjøen fra hotellets uteplass. Så her kan du virkelig ikke se bort ett eneste sekund. Bokstavlig talt.
    De mangler også en meny som er tiltenkt barn. Hva med å ha f.eks pannekake eller pølse og ships. Men nei da. Valget sto mellom indrefilet og bacalao(litt overdrevet). Og når du bestiller bacalao til 300kr per pers så forventer du at det skal være topp kvalitet. Men det smakte mer tomatsuppe enn bacalao. Og tomatsuppe er jo godt det, men til 300kr forventer jeg at de skal ha litt (spicy) krydder i det minste, og mer en en skive potet, og salt klippfisk, men det smakte mer som fersk torsk.
    Så tror jeg ikke kjøleanlegget/ airkondisjon virket så godt når vi var der. Det var 28 grader når vi la oss, og 26 når vi sto opp. Og jeg hadde satt temperaturen på 10.
    Ingen sov egentlig noe godt den natten.
    Og når jeg spurte om de hadde noen leker eller tegnesaker til barna, var svaret kort og greit nei.

Dato for oppholdet: juni 2018
    Takk, Roy H

Kjære Gjest,

Takk for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding fra ditt opphold, og beklager at det har tatt slik tid å få tilbakemelding!

Bryggen oss en kai, og derfor ikke med gjerde eller veldig barnevennlig. Det er beklagelig!

Når det gjelder meny, så selger vi rettene til halv pris til barna.
    Vi beklager sterkt om Bacalaoen ikke var bra. Vi setter vi stolthet i det. Vi beklager det! Håper du fikk sagt i fra og fikk ny servert!

Hører det ble mye som ikke gikk så bra, da dere var hos oss! Det er svært beklagelig og ikke hvordan vi vil framstå.
    Om du vil kontakte oss, så vil jeg gjerne sende deg en tilbakemelding på din e-post adresse.
    Vis til denne besvarelsen og send e-post til Kristiansund.booking@olavthon.no