Expedia.comUSD 139
CheapTicketsUSD 139
Agoda.comUSD 153
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Defekt lysrør på bad, Nespresso-kaffemaskinen på rommet funket ikke og dårlig standard og service på frokost.

Innsjekkingen gikk fint og vi møtte en hyggelig resepsjonist. Da lysrøret på badet ikke funket og det lyste helt svakt fra en spot i taket slik at man kun så hvor man gikk så henvendte jeg meg til resepsjonen. Hun som var alene på jobb ble med opp og skiftet lysrør, og var veldig serviceinnstilt. Et kvarter senere sluttet lyset å funke igjen. Siden vi ikke er kravstore personer og trenger ikke stå foran speilet hele kvelden så prioritert vi å få i oss noe mat og finne en restaurant isteden for å klage mer, for det var tydelig at vaktmester ikke var på jobb i helgen og resepsjonisten sa at de var bortimot fullbooket. Når jeg skulle sminke meg eller fikse håret så stod jeg foran speilet i gangen på rommet der det var godt med lys. Ved utsjekking neste dag varslet vi resepsjonisten at lyset fortsatt ikke funket, vedkommende takket for at vi sa ifra, men det var ingen tegn til kompensasjon eller beklagelse. Nå er ikke vi de som klager og står hardnakket på kravene våre, men synes dette burde gå av seg selv uavhengig om man er en av de som klager høylytt eller klager mer forsiktig.

Frokosten var med ferdig frokosttallerkener, men fra menyen var det masse å velge i og godt utvalg på tallerkenen så det ut som. Men vi fikk servert ikke komplette frokosttallerkener (ut i fra hva dom stod på menyen) og ikke fulgte det med brød og smør som det stod i menyen. Da vi på en pen måte etterspurte pålegget og brødet som manglet ble servitøren meget dårlig serviceinnstilt og fikk en mutt holdning. Servitøren kom tilbake med to skiver og et ekstra speilegg, men fortsatt manglet det både brødskiver, smør og mer pålegg. Da jeg sa tusen takk for at hun kom tilbake med dette så svarte ikke servitøren og bare gikk. Rett etterpå overhørte jeg at servitøren beklaget seg til et nabobord som og hadde etterlyst manglende speilegg til Amerikansk tallerken om at servitøren hadde tatt feil og kom med ny til vedkommende.

Synes dette viser veldig varierende service og vi er ikke fornøyde med totalopplevelsen av oppholdet, spesielt når vi for en gangs skyld unner oss å bestille et buisness-rom og betaler for å ha et buisness-rom så burde i det minste lyset på baderommet fungere.

2  Takk, 639hanneg
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Horribel service og inkompetent personell bak skranken. Ankom litt før 15.00 og spurte om middags tilbudet i restauranten, vi spurte om vi trengte å reservere bor til kvelden. Der fikk vi klar beskjed, "Nei". Kvelden kom og vi fikk beskjed at det var full bukket ut kvelden. Vi fikk også beskjed om det kun var en kokk på kjøkkenet, på en lørdag i fellesferien. Hvis dette ikke skriker inkompentase og dårlig planlegging vet ikke jeg. De påstod også at det var våres skyld, selv om dette klart var hotellets feil. Vi kommer ikke tilbake og anbefaler andre og holde seg unna på det sterkeste, ikke la vurderingen lure!

Takk, fox769
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Thon hotel Kristiansand. Dette er svært ubehagelig. Deres betjening er ikke trent opp hva man skal si og gjøre. Dere gir ut feil kort og de sier at det er ikke nevendig å bukke bor til maten der betjening insisterer på at det er ikke vits å gjøre dette. Og senere når man kommer til middagen er alt fult... hotellet gir oss ingen andre beskjed at dette er svært dumt og sier det er ikke noe man kan gjøre noe med.

1  Takk, ollio109
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Vi var tre vennepar på Norgesferie og hotellet vi valgte var dette. Flotte rom og hyggelig betjening. Covid-19 gjorde at vi måtte ta til takke med frokostpakker da kapasiteten i frokostsalen var sprengt pga mindre sitteplasser, men dette skyldes jo ikke selve hotellet. Det vi derimot savnet var å få frokostpakker presentert som et alternativ. Vi måtte selv spørre om dette var mulig, dette burde vi uoppfordret ha fått opplysninger om.

2  Takk, Obotty
Svar fra ledelsen:Besvart 9. juli 2020

Kjære gjest,

Tusen takk for besøket og tilbakemeldingene :-)
Dette tar vi med oss, og tilbyr allerede å bestille, hente og spise på rommet.
Vi opplever en fantastisk pågang og håper dere også vil komme tilbake!

Ha en flott sommer!

Med Vennlig Hilsen
Britta Joø
Direktør

Anmeldt 4. juli 2020

Fint hotell. Men med dårlig renhold i disse "koronatider" blir ikke opplevelsen så fantastisk allikevel. Fant ølkork, kaffeflekker og stearinflekker på telefonbenk. Sjokoladesmuler og plastsøppel under sengen. Sa ifra i resepsjonen men det eneste vi fikk beskjed om var at det ble bot på de som hadde renhold. Etter jeg var å sa i fra i resepsjonen fant jeg også ut at søppelbøtten på badet heller ikke var tømt. Vasket dermed over alle overflater på rommet selv. Rommet vi bodde på var også veldig dårlig isolert så hørte alt naboen snakket om og det var vanskelig å få sove.

Takk, 250aksels
BrittaJoo, General Manager på Thon Hotel Kristiansund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juli 2020

Kjære Gjest,

Takk for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding angående ditt opphold hos oss.
Det er den eneste måten vi kan bli bedre på.
Vi må beklage på det sterkeste at du opplevde dårlig renhold! Slik skal ikke vi ha det. Vi setter renhold og service i høysete hos oss, og det er innført ekstra strenge rutiner nå under Covid-19.
Vi har undersøkt hva som hendte, snakket med de ansatte og satt tiltak.

Igjen, vi beklager at dere fikk en slik opplevelse!
Håper å se deg tilbake hos oss ved en annen anledning!

Med Vennlig Hilsen
Britta Joø