Bjørn B
kr 1 815
  • Booking.com
    kr 1 815
Restaurant
Dobbeltrom med bad, tv, gratis internett. Vannkoker med kaffe og te
Bli belønnet med One Key
      kr 1 687
    0.0 km fra Thon Hotel Kristiansund
    Se flere hoteller i Kristiansund
    Anmeldt 27. august 2020

Litt vanskelig å finne parkering ved hotellet. Trodde først det var en supporterpub men da vi kom inn i resepsjonen fikk vi god service. Rommet var ut mot havnen og det var fint å se ut på alle båtene som gikk ut og inn sundet. Det var et vanlig rom uten de store overaskelser. Ok frokostbuffe med noe Coronatiltak. Været var dårlig men det kan vel ikke hotellet ha noe skyld i.

Romtips: Fint med rom ut mot fjorden.
    3  Takk, Gryodd
    Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Fint hotell med fantastisk beliggenhet.Det var ein særdeles god frokost med godt utvalg av det meste. Romma var reine og fine, så det var ingenting å klage på. Litt problem med parkeringsplass, men det ordna seg tilslutt.

1  Takk, 175benteh
    Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Flott beliggenhet. Serviceinnstilt personale. Blid og hyggelig, god middag i restauranten, nydelig frokost. Veldig bra opplegg ihht coronatiden vi er inne i. Anbefales og vi kommer til og bo her når vi besøker Kristiansund neste gang.

Takk, bentekarinv
    Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Overnattet en natt ! Parkeringskjeller må ryddes og vaskes -vond lukt og mye rot ! Frokostsal skulle være kontrollert mht Corona -åpen bufe og en ansatt som både fylte på bufeen og rydder bord ! En ansatt kom og sa at de som ikke hadde frokosttid nå måtte gå ! Ingen reiste seg, hun sa det skulle være 8 personer der og det var 16 ! Så hentet hun oversikten og den stemte nok heller ikke for ingen måtte gå ! Rommet var rent og pent men svært varmt til tross for lufting ! Hotellet var fint plassert !

Takk, 587heidiv
    Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet ligger på innlandet, men da helt nede ved vannet. Og når du kan sitte på brygga i sol og drikke et glass hvitvin blir det veldig fint.

De var veldig flinke med corona tiltak og til og med antibakteriell på nøkkel.

Housekeeping har allikevel litt å gå på, og bør være greit med så små rom.

1  Takk, Thor-Erik G