Orbitz.comUSD 155
TripadvisorUSD 155
FindHotel
ZenHotels.comUSD 192
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Super koselig hotellrene og fine rom, vi fikk rom med havutsiktHotellet har flott beliggenhet, og trivelig betjening Fin uteservering med kveldssolen havutsikt☀️ god og rask service i baren
Nydelig frokost ( stort utvalg)

Takk, ElisabethM2026
Svar fra ledelsen:Besvart 15. juli 2021

Kjære gjest,

Tusen takk for så hyggelige tilbakemeldinger!!
Det varmer våre hotell hjerter!

Med vennlig Hilsen

Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet ligger rett i nærheten av gamlebyen og 3 minutters gange til Sundbåten. Gratis parkering rett utenfor hotellet. Koselig restaurant med god mat. Mulighet for frokostpakke ved utflukter. Et koselig hotell med hyggelig betjening. Gratis Wi-Fi. Trekker ned på grunn av air conditioning som ikke fungerer optimalt i varmen. Gode smitteverntiltak.

1  Takk, Ann_ChristinP_13
Svar fra ledelsen:Besvart 15. juli 2021

Kjære gjest,

Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger fra ditt opphold på Thon Hotel Kristiansund!
Vi er så glade for at dere hadde et flott opphold hos oss!

Med vennlig hilsen

Anmeldt 22. juni 2021 via mobile enheter

Et fint opphold med nydelig frokost og flott beliggenhet.Vi valgte oss bort fra selve sentrum og fikk valuta for pengene,med litt båtliv rett utenfor vinduet.
Kjekt å gå i nabolaget bratte bakker også.

Takk, LiseHPettersen

Kjære Gjest,

Tusen takk for super tilbakemelding fra deres opphold her hos oss på Thon Hotel Kristiansund!
Herlig at dere valgte å bo her hos oss, og sitter igjen med god opplevelse.
Det er det vi jobber for hver dag :-)

Hjertelig velkommen tilbake!
Ønsker dere en god sommer

MVH

Anmeldt 6. mai 2021 via mobile enheter

Flott hotell ved havna i rolige omgivelser. Blei vel mottatt av hyggelig personale i resepsjonen. Flott rom, gode senger,reint og fint. Hyggelig personale over alt. Fantastisk frokost med utsikt mot havna . Kan anbefales på det varmeste

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, torek713

Kjære Gjest,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding fra ditt opphold her hos oss på Thon Hotel Kristiansund!
Vi er veldig glade for at forventningene ble innfridd og at du hadde et flott opphold. Det er det vi jobber for hver dag.

Takk igjen, og hjertelig velkommen tilbake!

Ha en flott sommer!

MVH Britta Joø
Thon Hotel Kristiansund

Anmeldt 3. mai 2021 via mobile enheter

Vi har besøkt Thon hotell Kristiansund når vi har besøkt Kristiansund, og vi har alltid likt beliggenheten og nærheten til havnebassenget. Imidlertid så har vi vært bare passe fornøyd de tre siste gangene vi har bodd der. Vi har alltid bodd på oppgradert rom for størrelse og tilgang på kaffemaskin og utsikt, blant annet.

Renhold: På siste besøk nå i april var renholdet under par. Vannkolben til kaffemaskinen var skitten og klissete på utsiden (ekstra ubehagelig i koronatid), det hang hår fra baderomstaket og teppet var ikke rengjort under sengen.

Frokost: Det var frokostbuffet, og frokosten, selv om det var litt ubehagelig med mange mennesker på samme tid, hadde et godt utvalg.

Service: Badet på et av disse rommene er alltid iskaldt. Derfor ba vi spesifikt om et annet rom i bestillingen, men det fikk vi ikke. Det stod kanner med kaffe på frokostbuffeten med kaffe fra dagen før, uten at frokostpersonellet lot seg affisere av det. Det har dessverre blitt en del av min opplevelse av Thon hotell Kristiansund, at tilbakemeldinger fra kunder ikke betyr mye.

Jeg understreker at dette er min opplevelse og at andre kan oppleve det annerledes. Jeg synes det er synd å gi denne anmeldelsen, for hotellet var så bra tidligere. Men jeg tror det trenger et lite ansiktsløft både på hotellrommene og på service.

Dato for oppholdet: april 2021
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, Solhav

Kjære gjest,

Takk for din tilbakemelding angående ditt opphold hos oss på Thon Hotel Kristiansund. Det er den enste måten og bli bedre på.

Vi beklager at ditt opphold ikke ble så bra som forventet! Vi er svært lei oss for det.

Siden den gang, har det blitt tatt tak i bland annet termostater, som har trøblet på baderommet. Dette skal være på plass nå!

Ellers så tar vi alle tilbakemeldinger til etterretning, og vi etterstreber alltid og gi den beste servicen.
Dette har alltid, og er veldig viktig for oss.
Tilbakemeldinger blir gjennomgått av avdelingslederteamet og ansatte og tiltak blir satt.

Vi takker igjen for tilbakemeldingen, og hjertelig velkommen tilbake!

Med Vennlig Hilsen
Thon Hotel Kristiansund