Gratis avbestilling frem til 20.08.22
Orbitz.comUSD 176
ZenHotels.comUSD 190
1924 av 466 anmeldelser
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelig hotell med fantastisk godt frokost bord. Vi hadde rom med utsikt til fjorden. Hurtigruten kom seilende majestetisk forbi vinduet på hotellrommet.
Hyggelig og vennlig betjening. Enkelt og morsomt å ta Sundbåten om man vil spise i sentrum.
Veldig trivelig opphold på vår Norges ferie.

Takk, Gunn-Heidi K
Svar fra ledelsen:Besvart 21. juli 2021

Kjære gjest,

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive så hyggelig tilbakemelding fra ditt opphold her hos oss!
Vi er glade dere hadde et flott opphold.
Velkommen tilbake til Thon Hotel Kristiansund!

Med Vennlig Hilsen
Thon Hotel Kristiansund

Anmeldt 14. juli 2021

1. Alle sluk på badet var tette, både servant og dusj. 2. Takrenna utenfor vinduet var gjengrodd. Det virker som om en mangler rutiner for vaktmesteren. 3. Brødskivene til frokost var nesten en tomme tykke. Aldri opplevd slikt i mitt liv. 4. Folk ved nabobordet forsynte seg fire ganger, skilte skinkeskivene med fingrene og la tilbake, og forsynte seg en femte gang for å ta med seg en diger matpakke. Kvalmende. 5. Det fantes ingen rutiner mht. Covid-19. 6. Hotellet var fullt. Ved utsjekking søndag morgen var der bare en resepsjonist, hun var fullstendig paralysert, ikke i stand til å ta imot en eneste henvendelse.
En synes å mangle fungerende rutiner på dette hotellet.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, birger_oslo

Kjære Birger,

Takk igjen, for tilbakemelding fra ditt opphold.
Viser til svar direkte til deg på Questback, hvor alle punkt blir besvart.

Minner igjen på smittevern er i høysete hos oss, og at vi jobber med dette hver dag.

Vi beklager igjen at vi ikke kunne innfri dine forventninger!

Velkommen tilbake til Thon Hotel kristiansund!

Med vennlig hilsen

Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Super koselig hotellrene og fine rom, vi fikk rom med havutsiktHotellet har flott beliggenhet, og trivelig betjening Fin uteservering med kveldssolen havutsikt☀️ god og rask service i baren
Nydelig frokost ( stort utvalg)

Takk, ElisabethM2026

Kjære gjest,

Tusen takk for så hyggelige tilbakemeldinger!!
Det varmer våre hotell hjerter!

Med vennlig Hilsen

Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet ligger rett i nærheten av gamlebyen og 3 minutters gange til Sundbåten. Gratis parkering rett utenfor hotellet. Koselig restaurant med god mat. Mulighet for frokostpakke ved utflukter. Et koselig hotell med hyggelig betjening. Gratis Wi-Fi. Trekker ned på grunn av air conditioning som ikke fungerer optimalt i varmen. Gode smitteverntiltak.

1  Takk, Ann_ChristinP_13

Kjære gjest,

Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger fra ditt opphold på Thon Hotel Kristiansund!
Vi er så glade for at dere hadde et flott opphold hos oss!

Med vennlig hilsen

Anmeldt 22. juni 2021 via mobile enheter

Et fint opphold med nydelig frokost og flott beliggenhet.Vi valgte oss bort fra selve sentrum og fikk valuta for pengene,med litt båtliv rett utenfor vinduet.
Kjekt å gå i nabolaget bratte bakker også.

Takk, LiseHPettersen
Svar fra ledelsen:Besvart 24. juni 2021

Kjære Gjest,

Tusen takk for super tilbakemelding fra deres opphold her hos oss på Thon Hotel Kristiansund!
Herlig at dere valgte å bo her hos oss, og sitter igjen med god opplevelse.
Det er det vi jobber for hver dag :-)

Hjertelig velkommen tilbake!
Ønsker dere en god sommer

MVH