Orbitz.comUSD 149
ZenHotels.comUSD 161
TripadvisorUSD 149
Trip.comUSD 149
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk beliggenhet ved sundet. Har vært her før så forventet like bra opplevelse nå. Rommet var fint men det lå ved siden av en automatisk ytterdør som gikk opp og igjen hele tiden. Det var til sjenanse. Maten i restauranten var kjempegod, men opplevde lite oppmerksomhet fra betjening. Vi ble ikke spurt om dessert, så til slutt gikk vi bare etter å ha prøvd å få kontakt gjentatte ganger. God frokost med bra utvalg. Covidtiltak var sånn passe.

Takk, Helge R
Svar fra ledelsen:Besvart 21. juli 2021

Kjære Gjest,

Takk for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding, angående ditt opphold hos oss.
Vi tar alle tilbakemeldinger på alvor, og setter tiltak der det trengs. Vi jobber alltid med å bli bedre.

Takk igjen, og velkommen tilbake til Thon Hotel Kristiansund!

Med Vennlig Hilsen

Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelig hotell med fantastisk godt frokost bord. Vi hadde rom med utsikt til fjorden. Hurtigruten kom seilende majestetisk forbi vinduet på hotellrommet.
Hyggelig og vennlig betjening. Enkelt og morsomt å ta Sundbåten om man vil spise i sentrum.
Veldig trivelig opphold på vår Norges ferie.

Takk, Gunn-Heidi K
Svar fra ledelsen:Besvart 21. juli 2021

Kjære gjest,

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive så hyggelig tilbakemelding fra ditt opphold her hos oss!
Vi er glade dere hadde et flott opphold.
Velkommen tilbake til Thon Hotel Kristiansund!

Med Vennlig Hilsen
Thon Hotel Kristiansund

Anmeldt 14. juli 2021

1. Alle sluk på badet var tette, både servant og dusj. 2. Takrenna utenfor vinduet var gjengrodd. Det virker som om en mangler rutiner for vaktmesteren. 3. Brødskivene til frokost var nesten en tomme tykke. Aldri opplevd slikt i mitt liv. 4. Folk ved nabobordet forsynte seg fire ganger, skilte skinkeskivene med fingrene og la tilbake, og forsynte seg en femte gang for å ta med seg en diger matpakke. Kvalmende. 5. Det fantes ingen rutiner mht. Covid-19. 6. Hotellet var fullt. Ved utsjekking søndag morgen var der bare en resepsjonist, hun var fullstendig paralysert, ikke i stand til å ta imot en eneste henvendelse.
En synes å mangle fungerende rutiner på dette hotellet.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, birger_oslo

Kjære Birger,

Takk igjen, for tilbakemelding fra ditt opphold.
Viser til svar direkte til deg på Questback, hvor alle punkt blir besvart.

Minner igjen på smittevern er i høysete hos oss, og at vi jobber med dette hver dag.

Vi beklager igjen at vi ikke kunne innfri dine forventninger!

Velkommen tilbake til Thon Hotel kristiansund!

Med vennlig hilsen

Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Super koselig hotellrene og fine rom, vi fikk rom med havutsiktHotellet har flott beliggenhet, og trivelig betjening Fin uteservering med kveldssolen havutsikt☀️ god og rask service i baren
Nydelig frokost ( stort utvalg)

Takk, ElisabethM2026

Kjære gjest,

Tusen takk for så hyggelige tilbakemeldinger!!
Det varmer våre hotell hjerter!

Hjertelig velkommen tilbake!

Med vennlig Hilsen

Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet ligger rett i nærheten av gamlebyen og 3 minutters gange til Sundbåten. Gratis parkering rett utenfor hotellet. Koselig restaurant med god mat. Mulighet for frokostpakke ved utflukter. Et koselig hotell med hyggelig betjening. Gratis Wi-Fi. Trekker ned på grunn av air conditioning som ikke fungerer optimalt i varmen. Gode smitteverntiltak.

1  Takk, Ann_ChristinP_13

Kjære gjest,

Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger fra ditt opphold på Thon Hotel Kristiansund!
Vi er så glade for at dere hadde et flott opphold hos oss!

Hjertelig velkommen tilbake!

Med vennlig hilsen