TripadvisorUSD 155
Orbitz.comUSD 155
FindHotelUSD 159
ZenHotels.comUSD 167
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet hadde flotte og rene rom. Personalet var Serviceinnstilt både i resepsjonen, samt de vi møtte i gangene. Super mat i restauranten både til frokost og middag. Plasseringen av hotellet i sjøkanten var artig. Kjekt med sightseeingbåten like ved, når vi ville forflytte oss til andre øyer. Anbefales

Takk, Anne- Berit Tho... L
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet ligger fint til ved vannet. Hyggelig betjening. God frokost, om en litt kaotisk med gjester som trenger seg på og ikke holder avstand. Men det er jo ikke hotellet sin skyld. Gratis parkering.

Varme rom uten aircondition. Gode senger, litt smale. (150)

Det går rutebåt rett bortenfor hotellet som tar deg inn til sentrum.

Helt greit for 1 natt, men hadde valgt ett ved sentrum ved lengre overnattingsperiode.

Takk, HegeNilsen
Anmeldt 28. juli 2021

Mitt førstevalg i Kristiansund. Etter pandemien våknes det opp igjen, og det er svært hyggelig atmosfære på dette hotellet. Medarbeidere som bryr seg og er serviceinnstilt. God frokost.Litt trekk for manglende stikk-kontakt på badet for føner.

Takk, DogOnSnail
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Følte oss ikke sett ved innsjekk. Resepsjonisten hilste ikke på oss og vi måtte selv ta initiativ til å oppnå kontakt. Fikk heller ikke informasjon angående frokosttider, hvor restauranten var eller hvor hotellrommet lå. Vi måtte tilbake å bytte rom da vi hadde fått et dør uten dørhåndtak. Fikk ikke godene som Thon-medlem. Savner en bedre kundebehandling.

Takk, Curiosity21846862372
Svar fra ledelsen:Besvart 26. juli 2021

Kjære gjest,

Takk for at dere tok dere tid til å gi oss tilbakemelding fra deres opphold hos oss.
Beklager at dere ikke følte dere sett og ivaretatt hos oss. Slik skal det ikke være, og dette er ikke oss!

Vi tar med deres tilbakemeldinger og setter tiltak slik at dette ikke skjer igjen.

Beklager igjen, og håper å ønske dere velkommen tilbake til Thon Hotel Kristiansund.

Med Vennlig Hilsen
Britta Joø
Direktør

Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk beliggenhet ved sundet. Har vært her før så forventet like bra opplevelse nå. Rommet var fint men det lå ved siden av en automatisk ytterdør som gikk opp og igjen hele tiden. Det var til sjenanse. Maten i restauranten var kjempegod, men opplevde lite oppmerksomhet fra betjening. Vi ble ikke spurt om dessert, så til slutt gikk vi bare etter å ha prøvd å få kontakt gjentatte ganger. God frokost med bra utvalg. Covidtiltak var sånn passe.

Takk, Helge R
Svar fra ledelsen:Besvart 21. juli 2021

Kjære Gjest,

Takk for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding, angående ditt opphold hos oss.
Vi tar alle tilbakemeldinger på alvor, og setter tiltak der det trengs. Vi jobber alltid med å bli bedre.

Takk igjen, og velkommen tilbake til Thon Hotel Kristiansund!

Med Vennlig Hilsen
Britta Joø