TripadvisorUSD 149
eDreams
Orbitz.com
ZenHotels.comUSD 162
Anmeldt 1. august 2021

I Kristiansund så bodde vi her 2 netter. Et kjempefint hotell litt utenfor sentrum med god utsikt mot havet. Skal du bo her, så er det en fordel at du har bil. Vi fikk et fint rom i 2. etasje. Putene kunne vært bedre. Frokosten er et av de beste i Norge med mye godt å velge mellom. Et tips dog: Tynnere skiver, de skivene dere skar opp var veldig tjukke! Og det hørte jeg flere klaga på.

Romtips: 232. Superior rom med god utsikt mot havet
Takk, AST81
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet hadde flotte og rene rom. Personalet var Serviceinnstilt både i resepsjonen, samt de vi møtte i gangene. Super mat i restauranten både til frokost og middag. Plasseringen av hotellet i sjøkanten var artig. Kjekt med sightseeingbåten like ved, når vi ville forflytte oss til andre øyer. Anbefales

Takk, Anne- Berit Tho... L
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet ligger fint til ved vannet. Hyggelig betjening. God frokost, om en litt kaotisk med gjester som trenger seg på og ikke holder avstand. Men det er jo ikke hotellet sin skyld. Gratis parkering.

Varme rom uten aircondition. Gode senger, litt smale. (150)

Det går rutebåt rett bortenfor hotellet som tar deg inn til sentrum.

Helt greit for 1 natt, men hadde valgt ett ved sentrum ved lengre overnattingsperiode.

Takk, HegeNilsen
Anmeldt 28. juli 2021

Mitt førstevalg i Kristiansund. Etter pandemien våknes det opp igjen, og det er svært hyggelig atmosfære på dette hotellet. Medarbeidere som bryr seg og er serviceinnstilt. God frokost.Litt trekk for manglende stikk-kontakt på badet for føner.

Takk, DogOnSnail
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Følte oss ikke sett ved innsjekk. Resepsjonisten hilste ikke på oss og vi måtte selv ta initiativ til å oppnå kontakt. Fikk heller ikke informasjon angående frokosttider, hvor restauranten var eller hvor hotellrommet lå. Vi måtte tilbake å bytte rom da vi hadde fått et dør uten dørhåndtak. Fikk ikke godene som Thon-medlem. Savner en bedre kundebehandling.

Takk, Curiosity21846862372
Svar fra ledelsen:Besvart 26. juli 2021

Kjære gjest,

Takk for at dere tok dere tid til å gi oss tilbakemelding fra deres opphold hos oss.
Beklager at dere ikke følte dere sett og ivaretatt hos oss. Slik skal det ikke være, og dette er ikke oss!

Vi tar med deres tilbakemeldinger og setter tiltak slik at dette ikke skjer igjen.

Beklager igjen, og håper å ønske dere velkommen tilbake til Thon Hotel Kristiansund.

Med Vennlig Hilsen
Britta Joø