kr 1 582
Fullt refunderbart før fre. 31. mai
kr 1 665
Fullt refunderbart før søn. 2. jun.
Bli belønnet med One Key
kr 1 665
Fullt refunderbart før søn. 2. jun.
Bli belønnet med One Key
Tripadvisor
  • Strawberry Hotels
  • Booking.com
Restaurant
Dobbeltrom med bad, tv, gratis internett. Vannkoker med kaffe og te
Tripadvisor
    • Vio.com
    0.0 km fra Thon Hotel Kristiansund
    Se flere hoteller i Kristiansund
    Anmeldt 1. august 2021

I Kristiansund så bodde vi her 2 netter. Et kjempefint hotell litt utenfor sentrum med god utsikt mot havet. Skal du bo her, så er det en fordel at du har bil. Vi fikk et fint rom i 2. etasje. Putene kunne vært bedre. Frokosten er et av de beste i Norge med mye godt å velge mellom. Et tips dog: Tynnere skiver, de skivene dere skar opp var veldig tjukke! Og det hørte jeg flere klaga på.

Romtips: 232. Superior rom med god utsikt mot havet
    Takk, AST81
    Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet hadde flotte og rene rom. Personalet var Serviceinnstilt både i resepsjonen, samt de vi møtte i gangene. Super mat i restauranten både til frokost og middag. Plasseringen av hotellet i sjøkanten var artig. Kjekt med sightseeingbåten like ved, når vi ville forflytte oss til andre øyer. Anbefales 😄😄😄

Takk, Anne- Berit Tho... L
    Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet ligger fint til ved vannet. Hyggelig betjening. God frokost, om en litt kaotisk med gjester som trenger seg på og ikke holder avstand. Men det er jo ikke hotellet sin skyld. Gratis parkering.

Varme rom uten aircondition. Gode senger, litt smale. (150)

Det går rutebåt rett bortenfor hotellet som tar deg inn til sentrum.

Helt greit for 1 natt, men hadde valgt ett ved sentrum ved lengre overnattingsperiode.

Takk, HegeNilsen
    Anmeldt 28. juli 2021

Mitt førstevalg i Kristiansund. Etter pandemien våknes det opp igjen, og det er svært hyggelig atmosfære på dette hotellet. Medarbeidere som bryr seg og er serviceinnstilt. God frokost.Litt trekk for manglende stikk-kontakt på badet for føner.

Takk, DogOnSnail
    Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk beliggenhet ved sundet. Har vært her før så forventet like bra opplevelse nå. Rommet var fint men det lå ved siden av en automatisk ytterdør som gikk opp og igjen hele tiden. Det var til sjenanse. Maten i restauranten var kjempegod, men opplevde lite oppmerksomhet fra betjening. Vi ble ikke spurt om dessert, så til slutt gikk vi bare etter å ha prøvd å få kontakt gjentatte ganger. God frokost med bra utvalg. Covidtiltak var sånn passe.

Takk, Helge R
    Svar fra ledelsen:Besvart 21. juli 2021

Kjære Gjest,

Takk for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding, angående ditt opphold hos oss.
    Vi tar alle tilbakemeldinger på alvor, og setter tiltak der det trengs. Vi jobber alltid med å bli bedre.

Takk igjen, og velkommen tilbake til Thon Hotel Kristiansund!

Med Vennlig Hilsen
    Britta Joø