ZenHotels.comUSD 161
Orbitz.comUSD 150
Trip.comUSD 150
TripadvisorUSD 150
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Vi bestilte superiorrom med sjøutsikt og det var et nydelig rom! Sengene var gode og badet var rent og fint! Et godt utstyrt hotellrom. Frokosten var meget bra! Jeg vil anbefale dette hotellet til alle jeg kjenner og kommer gjerne tilbake

Dato for oppholdet: august 2021
1  Takk, HegeAm70
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Romantisk, best utsikt ever , beste service i resepsjon. Meget god frokost og valg. I nærheten ligger restaurant. Anbefaler. Beste helg nytelse. Anbefaler til voksne. Rom var nydelig og autentisk. Kommer tilbake.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Vitalija L
Anmeldt 1. august 2021

I Kristiansund så bodde vi her 2 netter. Et kjempefint hotell litt utenfor sentrum med god utsikt mot havet. Skal du bo her, så er det en fordel at du har bil. Vi fikk et fint rom i 2. etasje. Putene kunne vært bedre. Frokosten er et av de beste i Norge med mye godt å velge mellom. Et tips dog: Tynnere skiver, de skivene dere skar opp var veldig tjukke! Og det hørte jeg flere klaga på.

Romtips: 232. Superior rom med god utsikt mot havet
Takk, AST81
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet hadde flotte og rene rom. Personalet var Serviceinnstilt både i resepsjonen, samt de vi møtte i gangene. Super mat i restauranten både til frokost og middag. Plasseringen av hotellet i sjøkanten var artig. Kjekt med sightseeingbåten like ved, når vi ville forflytte oss til andre øyer. Anbefales

Takk, Anne- Berit Tho... L
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet ligger fint til ved vannet. Hyggelig betjening. God frokost, om en litt kaotisk med gjester som trenger seg på og ikke holder avstand. Men det er jo ikke hotellet sin skyld. Gratis parkering.

Varme rom uten aircondition. Gode senger, litt smale. (150)

Det går rutebåt rett bortenfor hotellet som tar deg inn til sentrum.

Helt greit for 1 natt, men hadde valgt ett ved sentrum ved lengre overnattingsperiode.

Takk, HegeNilsen