TripadvisorUSD 150
Trip.comUSD 150
Orbitz.comUSD 150
ZenHotels.comUSD 162
Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Et koselig hotell rett ved sjøen- og uteområde med fantastisk sjøutsikt. Hurtigruta passerer like utenfor. 2 minutter å gå til restaurantenDødeladen- og anløpskai for Sundbåten som går mellom de 3 øyene som byen Kristiansund ligger på.
Nydelig frokost - med veldig godt utvalg- til både store og små.
Hit kommer vi gjerne tilbake

Takk, Kristine G
Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Flott hotell i beste klasse. Servicen var bare helt topp. Frokosten var noe av det beste vi har opplevd av alle de Thon hotellene vi har bodd på. Betjeningen var veldige serviceinnstilte på alle måter. Renhold og orden var kjempe fint. Hotellet er ombygd av gammelt sjøhus. Veldig flott gjenomført. Kan anbefales på det sterkeste .

Romtips: Må bare oppleves
Takk, Connector823511
Anmeldt 12. august 2021

Meget flott rom med dobbeltvindu som kunne åpnes. Se bilde. Bra frokost og god mat i restauranten til middag. Kort gangavstand eller ferie over til sentrum. Kommer til å booke dette hotellet neste gang jeg skal til Kristiansund

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Jarle E
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Vi bestilte superiorrom med sjøutsikt og det var et nydelig rom! Sengene var gode og badet var rent og fint! Et godt utstyrt hotellrom. Frokosten var meget bra! Jeg vil anbefale dette hotellet til alle jeg kjenner og kommer gjerne tilbake

1  Takk, HegeAm70
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Romantisk, best utsikt ever , beste service i resepsjon. Meget god frokost og valg. I nærheten ligger restaurant. Anbefaler. Beste helg nytelse. Anbefaler til voksne. Rom var nydelig og autentisk. Kommer tilbake.

Takk, Vitalija L