ZenHotels.comUSD 155
Orbitz.comUSD 140
TripadvisorUSD 140
FindHotelUSD 147
Anmeldt 5. september 2021 via mobile enheter

Veldig fornøyd med hotellet. Fabelaktig utsikt fra rommet, og hotellet imøtekom ønsket om et rom med utsikt selv om vi ikke betalte ekstra for det. Utvalget på frokostbuffeen var fantastisk selv om jeg med gluten- og melkeintoleranse ikke hadde så mye å velge i. Helt klart den mest interessante øya i Kristiansund som hotellet lå på. Veldig praktisk med Sundbåtens anløp 150 m unna

Dato for oppholdet: september 2021
Takk, thorbjoerg
Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Nattens overnatting ble på dette hotellet. Fikk et rom i 1 etg som lå nesten ute i vannet. Fantastisk. Vi kunne faktisk ha fusket fra vinduet. Transport inn til byen var med en liten ferge som gikk hver halvtime. Frokosten var god. Det var innsjekk klokken 15, men vi var på hotellet i 11-tiden. Rommene var klar og ei hyggelig dame i resepsjonen sa vi bare kunne sjekke inn før tiden. Tusen takk for oppholdet.

Takk, Arne Gunnar H
Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Et koselig hotell rett ved sjøen- og uteområde med fantastisk sjøutsikt. Hurtigruta passerer like utenfor. 2 minutter å gå til restaurantenDødeladen- og anløpskai for Sundbåten som går mellom de 3 øyene som byen Kristiansund ligger på.
Nydelig frokost - med veldig godt utvalg- til både store og små.
Hit kommer vi gjerne tilbake

Takk, Kristine G
Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Flott hotell i beste klasse. Servicen var bare helt topp. Frokosten var noe av det beste vi har opplevd av alle de Thon hotellene vi har bodd på. Betjeningen var veldige serviceinnstilte på alle måter. Renhold og orden var kjempe fint. Hotellet er ombygd av gammelt sjøhus. Veldig flott gjenomført. Kan anbefales på det sterkeste .

Romtips: Må bare oppleves
Takk, Connector823511
Anmeldt 12. august 2021

Meget flott rom med dobbeltvindu som kunne åpnes. Se bilde. Bra frokost og god mat i restauranten til middag. Kort gangavstand eller ferie over til sentrum. Kommer til å booke dette hotellet neste gang jeg skal til Kristiansund

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Jarle E