“Kort visitt uten å spise”

Maett & Go Eteri Og Landhandleri
Vurdert som nr. 2 av 2 Smått og godt i Kristiansund
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Endte dessverre opp med å forlate uten å spise. Koselig sted med hyggelig betjening. Men ingen allergenmerking i menyen, og litt vage svar fra betjeningen vedrørende gluten i maten. Merking i menyen bør utbedres.

Takk, Tor Morten S

Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat
En perle med nydelig mat og flott plassering! Her er det mye mer enn mat å få kjøpe. Vi gikk fra stedet mette og med spennende drikke, brød og delikatesser i handlenettet. Anbefales for hele familien!

Takk, Gitte H
Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Vi kom til byen pga barndomsminner med god Fish & Chips, og jaggu fikk jeg ikke opplevelsen tilbake Fantastisk god Fish, og Chipsen stod heller ikke tilbake. Her kommer jeg gjerne igjen

Takk, Svein S
Anmeldt 30. april 2021 via mobile enheter

En hyggelig liten kafé nede på kaia i Kristiansund. Hørte at deres fisk og chips, eller fishan som man sier her, var best i byen og måtte sjekke det ut. Som sagt hyggelig sted og hyggelige folk som jobber her. Fisken var sprø, men manglet eddik (skuffet), chipsen var litt for lik mc Donalds sin, tynn og halvparten var myke. Men godt nok. Får en treer totalt.

Dato for besøk: april 2021
1  Takk, Solhav
Anmeldt 18. mars 2021 via mobile enheter

Hadde burger med cheddar og søtpotetfries som var rikelig i både smak og størrelse.
Damen som serverte imponerte med god service, effektivitet og godt humør til tross for at hun var alene om å drifte stedet på tidspunktet vi var der.

Dato for besøk: mars 2021
Takk, 420kime

Reisende som så på Maett & Go Eteri Og Landhandleri, så også på

Kristiansund, Møre og Romsdal

Har du vært i Maett & Go Eteri Og Landhandleri? Del dine erfaringer!