“Sjeldent godt og topp service!”

Maett & Go Eteri Og Landhandleri
Vurdert som nr. 2 av 2 Smått og godt i Kristiansund
Anmeldt 5. august 2021

Jeg mistenker eierne for å lage en så stygg uterestaurant at kun de innvidde tar sjansen på å gå inn i et dønn sjarmerende lokale som både er en god gammeldags kolonialhandel med masse delikatesser og et trivelig spisested etter mitt hjerte. Rågod og billig mat servert sv et sjeldent hyggelig og oppmerksomt personale. Vi fikk en deilig mettende kjøttsuppe og hvert vårt stykke hjemmelagede sitronkake. Den var så god at vi måtte kjør resten av kaken, som holdt seg myk og god de neste fem dagene. Vi kommer gjerne igjen. Spisestedet har Kristiansunds blideste og mest servicemindede kelnere og er en skjult perle!

Takk, 637birgith

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Elendig pizza. Hvit ustekt bunn, dårlig ost og de har ikke engang greid å få den rund. Uspiselig møl. Finn et annet sted (eller annen by) om du vil ha pizza.

Takk, olebakk
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Endte dessverre opp med å forlate uten å spise. Koselig sted med hyggelig betjening. Men ingen allergenmerking i menyen, og litt vage svar fra betjeningen vedrørende gluten i maten. Merking i menyen bør utbedres.

Takk, Tor Morten S
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat
En perle med nydelig mat og flott plassering! Her er det mye mer enn mat å få kjøpe. Vi gikk fra stedet mette og med spennende drikke, brød og delikatesser i handlenettet. Anbefales for hele familien!

Takk, Gitte H
Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Vi kom til byen pga barndomsminner med god Fish & Chips, og jaggu fikk jeg ikke opplevelsen tilbake Fantastisk god Fish, og Chipsen stod heller ikke tilbake. Her kommer jeg gjerne igjen

Takk, Svein S

Reisende som så på Maett & Go Eteri Og Landhandleri, så også på

Kristiansund, Møre og Romsdal

Har du vært i Maett & Go Eteri Og Landhandleri? Del dine erfaringer!