“God mat og store porsjoner”
Anmeldelse av Hong Kong Garden

Hong Kong Garden
Vurdert som nr. 6 av 47 Restauranter i Kristiansund
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: Kinesisk Restaurant - en av landets beste? Velsmakende, spennende, generøst og eksotisk! Hyggelige lokaler, sentralt ved gågata i Kristiansund.
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Vi var seks personer som forsøkte forskjellige retter og alle var gode. Det var mer enn nok mat og servicen var veldig hyggelig. Restauranten ligger i andre etasje. Ville absolutt dratt hit igjen.

1  Takk, ToreJ

Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Spiste middag her. Bestilte stekte nudler med kylling og sprøstekt "wontong". Maten smakte godt og porsjonene var store. Anbefales!

2  Takk, tiril2019
Anmeldt 22. juni 2020 via mobile enheter

Vi var fire. Jeg bestilte kylling med sitronsaus og selve sausen kan jeg anbefale :) Men vennepar bestilte retter med oksekjøtt og de mener at det var det dårligste de spiste. I tillegg var det veldig lite ferske grønnsaker, 80% var løk og gulrøtt.
Også hjemmelaget fersken iste var ikke noe spesielt godt.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Katarzyna W
Anmeldt 2. mars 2020 via mobile enheter

En restaurant som aldri skuffer. De har bra utvalg, er raske på å lage mat og ganske bra service. Rikelige porsjoner som nesten holder til to måltider. Anbefales

Dato for besøk: mars 2020
2  Takk, handeland98
Anmeldt 10. januar 2020 via mobile enheter

God mat og grei service. Var innom for å ha noe raskt å spise. Hadde kylling i søt/sterk saus. Anbefales.

Dato for besøk: januar 2020
Takk, BjarneL9

Reisende som så på Hong Kong Garden, så også på

Kristiansund, Møre og Romsdal

Har du vært i Hong Kong Garden? Del dine erfaringer!