“Vår Norges tur”
Anmeldelse av Hong Kong Garden

Hong Kong Garden
Vurdert som nr. 6 av 47 Restauranter i Kristiansund
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: Kinesisk Restaurant - en av landets beste? Velsmakende, spennende, generøst og eksotisk! Hyggelige lokaler, sentralt ved gågata i Kristiansund.
Anmeldt 23. juli 2021

Da vi var i Kristiansund, så valgte vi å spise her. Jeg hadde Svin Gung Pao, sønnen vår pølse og pommes frites, mens kona hadde Biff i karri saus og ris. Fantastisk mat og hyggelig personale!

Takk, AST81

Anmeldt 6. juli 2021

Har vært på en del Kinesiske-restauranter opp gjennom. Hong Kong Garden i Kristiansund er et must når man er på langtur og besøk hos familien. Menyen er stor, men det er lett å finne noe man liker. Selv anbefaler jeg "71. Chop suey á la Hong Kong" hvor man får litt av alt. Selvfølgelig alt for mye og med mer ris enn en arme kan spise opp. Men så smaker det jo helt fantastisk.

Om man skal plukke på noe, og grunnen til at jeg ikke gir top score er at det dessverre ikke er tilrettelagt for rullestol til restauranten, og trappen opp er lang og bratt. Vi har familiemedlemmer som er avhengig av rullestol, eller gjerne skulle hatt mulighet til å ta heis. Men så setter man seg på bordet og får maten, også er det glemt likevell.

Takk, 665kristiana
Anmeldt 29. juni 2021

Restauranten ligger i annen etasje, og det var ikke første sted som ville blitt valgt, men få andre var åpne på søndag kveld. Vi ble møtt av hyggelig betjening som ordner bord. Det var rask servering, veldig god mat og rikelige porsjoner. Veldig hyggelig sted.

Takk, 953geirk
Anmeldt 19. mai 2021 via mobile enheter

Har vært her flere ganger når jeg er på jobbreise i Krsund.. Hyggelig betjening,rause portsjoner og rimelige priser.. Mitt førstevalg om jeg skal ha mat i Kristiansund

Dato for besøk: mai 2021
Takk, aleksanders220
Anmeldt 15. mai 2021 via mobile enheter

Nok mat, nydelig mat, flott betjening, kort og godt stappmett og veldig fornøyd! Anbefales på det sterkeste

Dato for besøk: mai 2021
Takk, torw559

Reisende som så på Hong Kong Garden, så også på

Kristiansund, Møre og Romsdal

Har du vært i Hong Kong Garden? Del dine erfaringer!