“Fantastisk klippfisk ( og sikkert mye annet.)”
Anmeldelse av Dødeladen Cafe

Dødeladen Cafe
Vurdert som nr. 3 av 47 Restauranter i Kristiansund
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: Uformeldt
Anmeldt 14. desember 2018 via mobile enheter

Ta turen litt ut av sentrum i Kristiansund og opplev denne lille perlen. Fantastisk god mat og hyggelige folk. Kan virkelig anbefales.

2  Takk, fredag61

Anmeldt 28. august 2018 via mobile enheter

Hadde litt høye forventninger til dette stedet, da jeg hadde hørt så mye positivt. Caféen er koselig, pen, og hyggelig kelner! Jeg bestilte ovnsbakt klippfisk, men den jeg fikk servert så mer kokt ut. At det ble servert vacuum poteter og en skje med "frisk" blandet salat til, som så ut som den var fra dagen før gjorde ikke dette måltidet til det jeg forventet. Gulrot og kålrot er helt greit, kunne gjerne også vært ramsløk eller purreløk for å heve det litt, og kutte ut "salaten". Baconterningene var kokt, ikke stekt. Enkle, lette forbedringer her ville løftet retten mange hakk!

Dato for besøk: august 2018
Takk, 926geirh
Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Spiste en 2 retters.
Ble møtt med hyggelig service. Lokalet er noe «kafe aktig» og slitt, men med mye historie.
God norsk mat og store porsjoner.
Maten smakte godt, men ikke noen super høydare..

Dato for besøk: august 2018
Takk, AndreSor77
Anmeldt 28. juli 2018

Det må være verd turen bare for å oppleve stedet og atmosfæren. Gjennomgående god middag på hele gjengen. Jeg bestilte hvalbiff som etter min smak var en smule for mye stekt og tilbehøret var noe rustikk og rotete, men hvalbiff er vel en rustikk rett. For all del den var god. Vil nok huske dette som en god opplevelse men et lite forbedringspotensiale på maten er det nok.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Olav H
Anmeldt 25. juli 2018 via mobile enheter

Spiste verdens beste klippfiskmiddag. Hyggelig betjening og god service.

Jeg skal gå hit i morgen også, og da skal jeg bestille Bacalao.

Dette er mat som jeg har spist hele livet, og idag ble jeg veldig imponert.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Elin L

Reisende som så på Dødeladen Cafe, så også på

Kristiansund, Møre og Romsdal

Har du vært i Dødeladen Cafe? Del dine erfaringer!